•1•

414 9 0
                                    

,,Ahoj mami,ahoj tati,ahoj súrodenec." smutne som sklonila hlavu k šedému opršanému  hrobu.
Za mnou stála mamina sestra Kamila a servítkou si zakrývala ústa.Dnes to sú presne 4 roky od dňa autonehody.
A 4 roky od toho čo žijem nový život. Teta sa nasťahovala do nášho domu a spolu tam teraz my dve nažívame.
Ešte sme sa neodhodlali potriediť po rodičoch veci.Okrem spálne,polovica vecí teraz skončila na poličke pri sviečkach,svadobnej fotografii a ultrazvuku v mojej izbe.
Teta sa o mňa stará (tak to nazývame pred úradmi),v skutočnosti sa starám ja o ňu.Podlahla totiž alkoholu.
Nie však hneď prvé roky po smrti.Vtedy sa ešte držala,cítila zodpovednosť za mňa aj za seba.
Piť začala ,,len" pred mesiacom.
Má len 30 a takto sa devastuje.
Pije každý deň.Vždy večer až do tretej v noci.
Zistila som to keď som v noci nemohla spať a chcela som ísť za ňou
.Išla som do spálne no nebola tam.Namiesto nej tam v posteli sídlila flaša vodky.
Ona bola pri záchodovej misi a vracala.
A odvtedy to takto pokračuje.
Denno denne alebo skôr ,,nočno nočné".Cez deň je to v pohode.
Navarí mi,chodí do práce a snaží sa ako sa len dá,ale keď si myslí,že už spím tak to vypukne.
Ešte som sa neodhodlala to riešiť.Neviem ako.Moji rodičia boli abstinenti a tak sa s alkoholom stretávam poprvé.
Mám šestnásť a nie som ako spolužiaci a ostatní príslušníci mojej vekovej skupiny.Som iná,som TÁ divná.Často označovaná za ,,čudáčku".
Možno preto ma šikanujú.
Nemám gélové nechty,prefarbené vlasy,nenosím makeup a opätky.
Nikdy som nefajčila a nepila.
Nikdy som sa s nikým nebozkávala,nie to ešte niečo viac..
Im sa nepáčim,čiastočne si za to môžem sama.
Raz som išla na jednu párty.Teraz už viem,že to bola prvá aj posledná na akej som kedy bola.
Pozvala ma tam moja bývalá, jediná kamarátka Bety.
Ano,mala som kamarátku.Už nemám.Vďaka tej párty.
,,Musíš prísť,bude to topová noc." vábila ma Bety.Bola jednou z tých dievčat s peroxidom na hlave a so  všetkým ostatným čo som hore menovala.
Ona sa mi prihovorila hneď prvý deň na strednej a zdala sa mi milá.
Pomáhala mi so školou,ktorá mi nikdy nejak nešla a chodila aj na spevácky krúžok ako ja.
,,No dobre prídem." nechala som sa obmäkčiť.
Dala som si obzvlášť záležať na výzore,chcela som zapadnúť,no spravila som opak.
,,Ahoj kočka." kričali na mňa z každého rohu.
Lichotilo mi to a cítila som sa konečne ,,hodnotne".Lenže Bety začala žiarliť.
,,Čaute baby,wau Lara vyzeráš fantasticky,chceš si zatancovať?"vyvaloval na mňa oči Viktor,náš spolužiak. ,,Beta,ty ako vyzeráš?Pozri sa na seba,svojej sexi kamoške nesiahaš ani po kotníky."zasmial sa. Bety len zamračene stála.
,,Tak,čo?Smiem prosiť?"dotkol sa mojej ruky a ja som bola natoľko očarená okamihom,že som prikývla.
Tancovali sme len chvíľu.
Popri tanci sa na nás pozerala Bethany.Nenávistne ma prebodávala pohľadom.Usúdila som,že tancovanie skončilo a odišla som z parketu.
,,Si v poriadku?" zmätene som sa spýtala v ten večer.
,,Daj mi pokoj,toto bol tvoj plán? Prebrať mi ho? Dobre vieš,že ho milujem a ty?"odmerane sa mi zahľadela modrými očami do tých mojich.
,,Nie,veď sme len tancovali."
,,Si obyčajná k*rva,zradila si ma.Toto si kamošky nerobia!" vykričala mi do tváre a odišla.
Sadla som si na zem a sledovala si nohy.Veľmi dramatizovala a to ma štvalo.Cítila som,že sem nepatrím.Že nepatrím do sveta rovesníkov. Vôbec sa mi nepáčila stupňujúca atmosféra,ani dym z cigariet šíriaci sa celou miestnosťou. Z oka mi kvapla slza.Bol čas ísť domov,dúfajúc,že zajtra bude všetko lepšie.
Od tej noci sa však  z nevinných úškrnkovkroré mávali spolužiaci na moju osobu stal naozajstný problém.
Vďaka klamstvám,ktoré o mne Bety po tej párty rozšírila.

NepobozkanáWhere stories live. Discover now