Debnička piva,kartón vodky a vedľa krabica s kancelárskymi vecami. Vedela som koľká bije.
,,Lara,ja...vieš" zajachtala teta a snažila sa debničky čo najrýchlejšie schovať,márne lebo som už všetko potrebné videla...
,,Viem,že ťa vyhodili z roboty kvoli alkoholizmu... a tu je odpoveď na tvoju otázku : Možno je pre mňa momentálne dôležitejšie riešiť naše mizerné živobytie a teba ako posratú školu!" skríkla som a pre zmenu som zabuchla dvere ja do svojej izby.
Lahla som si na posteľ a zase som plakala..chcem späť tatinka...a maminku...chcem byť malé dievčatko,ktoré sa pôjde vyplakať rodičom.
Môj brat alebo sestra už by mali tak 4 roky.
Chcem riešiť to,že nemôžem spávať kvoli plaču,že môjmu súrodencovi rastú zúbky,chcem byť nevyspatá kvoli plaču toho bábätka a chcem sa hnevať pretože máme doma kopu hračiek pohodených všade navôkol.
Hlavne nechcem mať jediného človeka v živote a to alkoholičku.
Ak pôjde na liečenie,dajú ma do decáku a to nedám.
Čo si mám vybrať? Teta-alkoholička alebo decák? Nie,musím to dokázať.
Vytiahla som notebook a hľadala som brigádu.
Našla som,budem čašníčka v nejakom bare či čo.
Je mi to jedno,za iných okolností by som nič také nerobila,ale naučila som sa toho veľa a mením názory.,,Kamila,prestaneš piť,nájdeš si prácu,mám brigádu,od pondelka nastupujem,zvládneme to." poviem a strašne sa premáham aby som sa zase nezrútila.
Potrebujem sa len presvedčiť,že to zvládnem.A verím,že to zvládnemE.,,Larka...to nepôjde tak ľahko..." povie s plačom a odpije si z vodky.
Optimistickosť ma okamžite prejde.
Neveriacky na ňu pozerám.,,Prestaň!" skríknem na ňu a vyberiem jej vodku z ruky.
,,Lara,vráť mi to,vďaka tomuto to zvládam." zašepká.
,,Nič nezvládaš,pozri sa...kvoli tomuto," ukážem na fľašu vodky
,,ťa vyhodili z roboty,kvoli tomuto sa tvoja neter neučí a kvoli tomuto jej zaručíš krásnu budúcnosť."Už s plačom vykrikujem a hľadím na ňu.
,,Vráť mi ju!" skríkne.
,,Ani náhodou!" skríknem.
Ona si v pokoji otvorí ďalšiu fľašu a odpije si.
Nemám slov...
Práve v tejto chvíli sa mi zrútil svet už po druhé. Z jednej brigády sa neuživím...Neuživím-e
YOU ARE READING
Nepobozkaná
Short StoryŽivot dáva ľuďom množstvo prekážok. Niekomu banálnejšie ako inému. Niekomu príliš veľké na to, aby ich dokázal zdolať. Lara Teasorová je obyčajne neobyčajné dievča, ktoré je prototypom druhého prípadu s jedinou otázkou: „Dá sa pomocou jednej dobrej...