volumul 1 : Psiholog

418 12 2
                                    


Nara o puștoaică de 17 ani cu o viață nu prea strălucită ajunge jucăria fratelui său .

Cu 4 luni în urmă :

Nara p.o.v.

   Bună mă numesc Im Nara  şi am 17 ani  . Însă astăzi împlinesc această vârstă .

Dormeam liniștit însă la un moment dat am simțit cum cineva îmi sărută fruntea .

Îmi deschid ochii şi dau de fratele meu mai mare Im .

  Acesta are 22 ani şi conduce cel mai mare mall din Seul .

- Im

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- Im....
Im : - La mulți ani  scumpa mea soră !
- Im...

  Im îşi pune mâinile pe talia mea dezgolită  . Purtam un maieu negru care era ridicat în sus . Mă ridică în fund şi mă așează într-o poziție confortabilă .

Îmi așează maieul şi apoi îmi zâmbește .

- Im... De ce ești îmbrăcat așa elegant?
Im : - Scumpo în 2 ore sosesc invitații.
- Dar Im ! Vreau să îmi petrec această seară cu tine şi părinții noştrii ! 😔

Im se pune lângă mine şi mă trage în brațele sale .

Im : - Ştiu că îți dorești asta foarte mult însă provenim dintr-o familie bogată . Însă ...
- Însă ? Mă poți ajuta ?
Im : - Sigur iubito . Am să te fur de la petrecere . Vei sta doar 2 ore apoi după ce tăiem tortul te iau . ok .
- Mulțumesc !
Im : - Când te iau te duc la cadou .
- Mă duci?
Im : - E ceva special .
- Te iubesc Im ! Şi tot ce îmi doresc de la tine e să mă iubești .
Im : - Normal că te iubesc . Ești sora mea . Ești foarte frumoasă şi deșteaptă . Ești perfecta Nara.

M-am ridicat . I-am zâmbit şi am plecat să îmi fac rutina . Când am terminat am mâncat mâncarea adusă de Im apoi am fugit la baie să îmi fac duş .

  Când am terminat duşul m-am dus să mă pregătesc de petrecere  .

  Când am terminat duşul m-am dus să mă pregătesc de petrecere 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Am fost gata şi am coborât jos . Im ma luat şi am plecat la restaurant .

După 2 ore :

  Eram cu părinții mei şi discutam despre responsabilitățile pe care le am acum că am împlinit această vârstă .

  Când deodată simt că cineva mă prinde de talie .

Im : - Mamă , tată .Ne scuzați dar trebuie să plecăm .

  Mă luat de mâna şi ma dus la mașina lui .

  Ne-am urcat şi a pornit motorul . Îmi era foarte sete ...

- Oppa... îmi e sete ...
Im : - Poftim .
- Mulțumesc oppa !

După ceva timp de condus oppa oprește mașina în mijlocul pădurii .

  În față noastră era o cabană  . Locul era frumos .

- Cadoul...
Im : - Da .
- Îmi place ! Im ?
Im : - Ce e iubire ?
- Ce e cu cabana ?
Im : - Săptămâna asta stăm aici .
- Teii !
Im : - Poftim cheile . Fugi repede înăuntru .
- Da , oppa !

  Intru înăuntru . Las cheia în ușă ca Im să poată să închidă ușa . Mă întind pe jos şi îmi închid ochii .

Im : - Nu dormi pe jos . Ești fată . Trebuie să ai grijă.
- Doar vino...
Im : - Bine ...Am limonadă de pepene . Vrei ?
- Da ! Chiar te rog !

   Im pleacă însă se întoarce rapid . După ce am băut toată limonada am început sa mă sunt ciudat ...

- E așa cald... ah...
Im : - E timpul pentru cadou.

Sa pune peste în şi mă sărută . A fost un sărut sălbatic .

  Am început să gem . Şi să vreau tot mai mult . Însă așa ceva nu e normal pentru mine .

  Îmi rupe bluza şi coboară cu sărutările până când ajunge la sâni .

  Sutienul pică de pe mine . El se joacă cu sânii mei în timp ce mă penetreaza cu cate un deget pe rand .

  La scurt timp îmi dau drumul . Ajungem goi iar el ma formează să îi sug penisul .

  Era mare şi gros . Îşi dă drumul în gura mea . Înghit tot şi primesc un sărut .

  MĂ penetreza cu membrul său întărit şi chiar dacă a fost şocat când şi-a dat seama ca eram virgină a continuat să mă fută până şi-a dat drumul în mine .

Pisicuta lui WonhoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum