Nara p.o.v.
Cei doi s-au oprit din mozolit si se uitau acum la mine .
Wonho : - Iubito ... Lasa-ma sa iti explic ...
- Nu ! Esti la fel ca ceilalti ! Im a avut dreptate cand mi-a spus sa nu am incredere in tine ! Am plecat ! Tu continua sa te mozolesti ...
Wonho a incercat sa ma opreasca dar era prea tarziu . Am mers la el acasa si mi-am strans lucrurile .Am vrut sa il apelez pe Im ... Insa imi e prea frica ... Imi aduc aminte de prietenul meu Lucas . El face parte dintr-o trupa numita NCT asa ca merita sa incerc ...
Din fericire Lucas imi raspunde foarte repede . Cand ii vad chipul un zambet tamp imi apare pe fata . Nu ne-am mai vazut de cel putin 5 luni .
Lucas : - Pui !
- Lucas !* incep sa plang *
Lucas : - Pui ?! Ai patit ceva ?!!!
- Ah , Lucas ! Am atatea sa iti spun ...
Lucas : - Te ascult , ingeras ! * imi zambeste , iar eu ma mai linistesc *
- Lucas ... Eu am ... Am ramas insarcinata cu Im ... Dar nu am facut-o pentru ca am vrut ... M-a violat ...Si nu am putu face nimic pentru ca il placeam ... Dar cand a aflat a spus ca s-a culcat cu mine doar pentru ca Wonho era interesat de mine ... Mama m-a dat afara din casa insa psihologul meu care surprinzator e Wonho a spus ca voi sta la el . Si a spus ca v-a avea grija de mine si bebe ... Si cand l-am intrebat de ce face toate astea mi-a spus ca ma place si il considera pe bebe copilul lui ... Si am decis sa ii ofer o sansa ... Si chiar parea totul perfect... Dar azi l-am prins mozolindu-se cu una ...
Lucas : - Momentan sunt in China ...Poti calatori cu avionul ?
- Da ... Sunt inca in primele luni ...
Lucas : - Vino incoace ,
- Mersi mult ....
Lucas : - Orice pentru tine .
.
.
.
.
Cateva ore mai tarziu ma aflam deja pe aeroportul din China . Ma uitam obosita si flamanda dupa Lucas insa nu il vedeam nicaieri .
Lucas : - Pui !!! * ma trage in bratele lui * Mi-a fost asa dor de tine !
- Mai usor boss . Il strivesti pe bebe ! * rad *
Lucas : - Asae ! Totusi e fetita sau baietel ?
- E baietel ! * ii spun mandra *
Lucas : - Yupiiiii !