aceasta e partea 2 Apropo uitativa pe profilul lui @Mike99R. E un coleg de al meau si e nou pe aici asa ca haideti sa ii aratam sustinerea noastra .
...........
wonho p.o.v.
Si cum stateam noi linistiti apare din nou curva pardon chelnerita la noi .
ea : - Oh ! Numai barbati sexy !
Jooheon : - Suntem insurati . Iar el v-a devebni tata . * arata spre mine *
- Exact ! * spun fericit *
ea : - Sigur ! Ce vreti sa beti ? ( initial am scris ce vreti sa plangeti . Multumesc Ariana !!! )
Im : - Buna ! Scuze ca am intarziat ...
ea : - Deci ? Ce vreti ?
Im : Expreso .
Shown , Minhyuk si Hyungwon : - Si noi .
Kihyun : - O ciocolata calda . Alba .
Wonho : - Un latte cu caramel . ( caramelul e iubirea vietii mele )
Jooheon : - Eu vreau doar ca tu sa pleci . Multumesc ! * ii zambeste *
Asteptam ca chelnerita sa plece si incepem sa radem .
Minhyuk : - Puteai fi mai dragut cu ea . * ii da un pumn in umar lui Jooheon *
Jooheon : - Ete na . Nu ati vazut ca era curva ?
Kihyun : - Ba da . Dar voi ati vazut ca Wonho nu a incercat sa i-o traga ? * rade * S-a schimbat foarte mult de cand a venit Nara .
Shownu i-a tras un pumn in umar ca sa il faca sa taca . Se simtea tensiunea in aer . Im se uita la mine infuriat , iar eu ii intorceam favoarea .
Jooheon p.o.v
Baietii se uitau unul la altul de parca vroiau sa se omoare . Iar eu cu ceilalti baieti nu stiam ce sa facem . Dupa ceva timp care a parut ca o vesnicie lui Wonho i-a sunat telefonul , iar tensiunea a parasit incaperea .
Wonho : - Alo ?...Da , da ... Si mie mi-a fost dor de tine ... Acum ?... Ok !...Voi fi acolo in 10 minute . Si eu ... Pa !
Prin telefon se putea auzi vocea unei fete . Si nu era Nara . Inainte ca noi sa-l putem intreba cine a fost si-a luat la revedere si a plecat . Restul timpului a fost foarte linistit .
Hyungwon : - Si-a uitat geaca ...
- Ma duc eu sa i-o dau .
Oare cine era acea femeie ?