Capitolul 6

168 8 14
                                    

im p.o. v. 

  Parchez masina in fata casei . Opresc motorul si imi asez capul pe volan . Dupa cateva minute in care am varsat multe lacrimi am decis sa intru in casa . 

 Pun cheia la locul ei , la fel si geaca apoi ma descalt . Ma duc la bucatarie si raman socat de circul din fata mea . 


tata : - Esti complet nebuna ! * da nervos cu pumnul in masa *

mama : - Tot eu sunt nebuna ?! * arunca polonicul in chiuveta * 

tata : _ Da ! Ai reactionat ca ultima proasta ! E unica ta fata ?! 



mama : - Prost esti tu ! Curva aia nu mai e fica mea ! S-a culcat cu fratele ei si a ramas insarcinata ! 

tata : - Exaact ! Nu l-ai auzit pe Im ?! El a obligat-o ! Cum crezi ca se simte ? Propria ei mama a abandonat-o cand trebuia sa o protejeze ! Acum are mare nevoie de tine ! 

mama : - Eu nu iau legatura cu curvele ! 

- Curva ?! Stii ceva ? Chiar m-am saturat sa o faci pe Nara curva ! O iubesc si nu o sa iti permit sa iti bati joc de ea in halul asta ! Daca si-o trage cu mai multi e curva ! Dar ea saraca si-a tras-o doar cu mine ! Si nici macar nu a facut-o din placere ! Am violato de fiecare data ! De fiecare data plangea si ma ruga sa nu o violez .... * incep sa plang * 

tata : - Las-o balta fiule ! Oricum nu mai ai ce sa faci cu ea . Oricum sunt mandru ca ti-ai dat seama ca ai gresit ! Oricum eu voi divorta de ea . Nara a avut dreptate . Un monstru ca ea v-a ramane singura pe vecie . * ii da cu cana in cap la mama *

mama : - La dracu sa te duci ! * ia polonicul si ii da in cap * 

  Ar trebui sa ma retrag pana nu primesc o masa in cap . La scurt timp tata iese nervos din bucatarie , iar mama se aseaza pe scaun si incepe sa planga . Ma intorc si dau sa plec insa ii aud vocea si ma opresc . 

mama : - Nu iti consolezi mama ?

- Nu mai am asa ceva . M-ai distrus . I-ai distrus viitorul baietelului meu . Acum puteam fi alaturi de Nara . Sa fiu alaturi de ea si sa o protejez . Dar nu ! Te bagi tu repede ! Pa ! 

mama: -   Im !

Nara p.o.v. 


  Un baietel ... Im mereu a vrut unul .... Privesc trista pe geam . Sunt scoasa din gandurile mele de catre mana lui Wonho care se odihnea pe piciorul meu .

- Wonho ? * il intreb surprinsa * 

Wonho : - La ce te gandesti ? Pari atat de trista ...

- Scuze ,  ma gandeam la ....

Wonho : - IM ...

- nU ! pULA LUI ! 

Wonho : - Poftim ?! 

( Ho baaaa ! Nu ma omorati ca nu e vina mea ! Petro de vina ! :))) )

- Ma gandeam la Im ...

Wonho : - Aha ...

- Cum erati voi inainte ?

Wonho : - Eram cei mai ....

- Cei mai buni prieteni ? Pana am intervenit eu ...

Wonho : - De fapt eu sunt vinovat pentru tot ce ai patit .... Eu i-am spus ca te plac ... Daca nu as fi spus asta nu s-ar fi ajuns la asta . 

- Dar eu nu te-as fi cunoscut .... Nu te mai simti vinovat ... A fost si vina mea ... As fi putut sa il opresc . Vei fi alaturi de mine . Da ?

Wonho : - Jur . Nu te voi abandona . 

- Wonho  ..... Vreau sa mananc cartofi si ficat de pui , peste , lubenita , ciocolata . 

Wonho  :- Ho ! Stai sa iau un pix si foaie !* scrie * Altceva ? 

- Pai ..... floricele cu caramel si inghetata de zmeura cu menta . 

Wonho : - Ok . 

Pisicuta lui WonhoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum