Capitolul 8

138 9 3
                                    


Autor p.o.v.

  Jooheon i-a scris sotiei sale despre cele intamplate . La scurt timp a inchis telefonul si a intrat in casa . S-a trantit pe pat si a adormit . 


Ariana p.o.v. 

  Stateam si ne uitam la un film . Dintr-o data natura striga la mine si fug la buda . Fug la baie si cand ma intorc Nara era cu telefonul meu in mana . A inceput sa planga si eu i-am luat telefonul . Apoi am luat-o in brate . 

- Nici nu stim cine e . Poate sa fie si sora lui . 

Nara : - Are decat un frate care e casatorit . Nu mai are pe nimeni inafara de mine si fiul meu . 

- Voi vorbi cu el pentru tine . 

Nara : - Nu ! Te rog doar ... Doar ...Pleaca ! Vreau sa fiu singura ...

- Dar ,Nara eu ...

Nara : - Pleaca !

  Imi iau telefonul , o mai imbratisez o data si plec . Saraca fata ... Imi e mila de ea . Nu il voi suna pe Wonho pentru ca ii respect decizia Narei ....Nici nu stie cine e ... Poate fi chiar mama lui . Dar daca ceva i-se intampla Narei din cauza lui Wonho ii voi taia coaiele si il voi face sa le manance . Sa le manance chiar de pe jos ! 

Nara p.o.v .

Nici nu avem o saptamana ca deja ma inseala .Im a avut dreptate ? Wonho chiar e un afemeiat ?Imi pun mana pe burtica si incerc sa ma calmez . Dupa cateva clipe im i iau telefonul si il sun pe Jooheon . 

- Iti dau 10 secunde sa imi spui unde e Wonho , daca nu iti vei manca coaiele de pe jos .

Jooheon : - Wow ... Ok , dar chiar crezi ....

- Spune ! Ai face bine sa nu te pui cu insarcinata de mine !

Jooheon : - Bine mamicuto . * rade *

  Imi zice unde e Wonho , iar eu ii multumesc si ii inchid . Ma pregatesc si plec dupa curul ala ... Si mama ! Da ce fundulet are . Nu Nara ! revinoti ! 

 Fug rapid in parc si ma uit dupa el . Si il gasesc in fata porti in bratele unei tipe cu care se mozolea ....Din  nou un barbat ma lasa cu ochii in soare .

Pisicuta lui WonhoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum