Yoongi intră în cafenea urmat de Hoseok. Era cald afară și decise că putea să poarte și el pantaloni scurți. Erau negri și până la nivel cu genunchii, asortați cu un tricou negru pe care scria pe spate 'punct.'Hoseok era îmbrăcat cu blugi albi, lungi și un tricou verde închis simplu. Se duse direct în spatele tejghelei și ștergea masa lor și praful din fața tejghelei.
Yoongi întoarse mesajul de pe ușă, 'deschis'. Imediat după ce puse scaunele pe jos și mesele erau curate cafeneau începuse să primească clienții. Yoongi așejă şorţul și se pregătise să aibe grijă de comenzi.
Yoongi se duse în spatele tejghelei și îi aruncă comenzile lui Hoseok. Bărbatul se întoarse spre el cu o față iritată și se ridică din scaun. Odată ce observă că Yoongi era cu spatele îi plesni o palmă după cap.
-mai fă o dată asta și să vezi cum rămâi fără mâna aceea.
Hoseok râde la încercare tânărului de a îl intimida și se apucă să prepare comenzile clienților. Yoongi se duce în față la tejghea și observă că o nouă masă este ocupată de doi băieți.
Yoongi scoate caiețelul și pixul cu gel și se îndreaptă spre masă cu capul în caiețel. Odată ajuns la masă oftează și îmcearcă să fie cât mai politicos.
-bună ziua, eu sunt Yoongi, chelnerul dumneavoastră, ce ați dori să comandați ?
Un mic chicotit se aude și Yoongi ridica privirea. Ochii băiatului se fac mari și privește în ochii băiatului prea cunoscut, acum vopsit blond.
-ah, deci ăsta este numele tău, eu sunt Jeongguk, international playboy.
Yoongi nu pute să mintă, când vorbea în engleză era destul de sexy. Îi treceau deja imaginile din mica lor acţiune prin cap. Yoongi oftă și se uită la celălalt, blond acum, prieten al lui Jeongguk.
-iartăl, doar adune o cafea cu mult zahăr la amândoi.
Yoongi îi mulțumește și pleacă de la masa lor. Hoseok vorbea în spatele tejghelei cu un băiat de înălțimea lui Yoongi dar mai mare în corp și cu părul șaten.
-aaa, Yoongi, el este Jimin, noul nostru angajat, el va avea grijă la tejghea si eu voi putea doar prepara comenzile.
Yoongi dă mâna cu noul angajat care îi strânge mâna politicos și îi zâmbește atât de larg încât nu se mai vedeau ochii. Yoongi se face destul de roz în obraji și clipește repede.
-d-da, bine, Hoseok taci si i-a comenzile.
Yoongi îi aruncă dinou carnețelul si bărbatul îl prinde. Jimin pune un şorț pe el și se așează în fața tejghelei pe un scaun, sprijinindu-se de tejghea.
După ce trece ziua Yoongi si Hoseok pleacă primi, Jimin spunând că va închide el cafeneau după ce pune scaunele.
Yoongi îl vede pe Jeongguk trecând pe lângă el si oprinduse lângă un supermarket. Yoongi îi spune lui Hoseok că poate să plece înaintea lui.
Brunetul îl urmărește pe Jeongguk cum intră în supermarket si cere un pachet de țigări. Yoongi rămâne șocat și pleacă din market. Odată ce iesi pe uşă se aude o frână de mașină și un zgomot.
Yoongi aleargă spre trecerea de pietoni și trece pe lângă oamenii adunaţi acolo ca să vadă și el. Acolo pe jos era Hoseok inconştient și cu o mică baltă de sânge lângă cap.
-NU ! NU tu... De ce tu..
Yoongi cade în genunchi și țipă tare. Îi apucă mâna și o lipește de buzele lui. Pe fundal pași repezi al lui Jeongguk se aud. Băiatul sună la o ambulanță și îl trage pe Yoongi de lângă Hoseok.
-nu...lasă-mă lângă el.. Nu, dă-mi drumul.. Nu.
Jeongguk îl apucă pe băiat și îl strânge în brațe, Yoongi se dă bătut și îi strânge umeri lui Jeongguk cu putere, lacrimile de durere uscate în tricoul băiatului.
-va fi bine...îți promit, va trece..
[A\N]
Doar nu credeați că o să vă las așa.
👀
CITEȘTI
FUCK THE COFFEE [y.kook]
FanfictionYoongi urăște să fie atins. Jungkook iubește să atingă. stareted: 2018.06.30 ended: ----.--.--