11. Începutul nostru

370 29 10
                                    

Prima zi în noua lui locuință a fost destul de grea, spre norocul lui Jeongguk a fost amabil si l-a ajutat să despacheteze. Apartamentul era deja destul de spațios și îngrijit, ceea ce a fost ca si un bonus.

- ce să spun, ai gusturi bune.

A fost primul comentariu pe care l-a auzit tânărul odată ce a intrat Yoongi în apartament. Dar nu a lipsit privirea lui Jeongguk, modul în care l-a privit de sus în jos. Fără supărarea, s-a simțit flatat.

- stiu.

Trei pachete deschise mai târziu si o zi obositoare, Yoongi s-a instalat în noua lui locuință. Nu putea să-i mulțumească mai mult lui Jeongguk pentru ajutor si pentru faptul că l-a lipsit de stres si un coleg de camera ciudat.

A doua zi Yoongi s-a trezit de dimineață și a plecat la cumpărături, Jeongguk avea aproape de toate, înafară de mâncare.

I-a pus o notiță pe frigider în care scria "Trăiești cu aer?" Si a plecat in oras. Seoul era deobicei aglomerat dar în ziua aceea lumea se calca în picioare.

- ce dracu aveti ca nu e reducere nicăieri.

Yoongi a aruncat câteva priviri urâte si a făcut distanțare socială pana a ajuns la un Market mai uitat de lume. Pentru ca stia ca doar acolo o sa aiba timp sa se uite peste rafturi fata sa se împingă cu o tanti nebună.

Si-a pus un cosulet roșu pe mana si a scos lista cu tot ce lipsea din frigider, adică tot. Cu multă răbdare și cu o mască corespunzătoare pe nas a umplut cosuletul.

A pipăit buznarul de la spate sa scoată portofelul si a făcut un mic infarct. Portofelul lipsea. Nu te cred ca am plecat fără portofel. Unde naiba m-am grăbit. S-a uitat în spatele lui sperând că l-a scapat sau o persoană il cauta sa il înapoieze. Cel mai mare ghinion din viata lui.

- Doamne ce sa fac...

Yoongi se simțea transpirat cand a vazut ca femeia de la casa deja îi scana produsele. Și acum ce îi spun, poti sa le plătești tu? Spre surprinderea lui, omul din spatele lui a observat modul în care se uita in jurul lui și l-a bătut pe umăr.

-Te pot ajuta cu ceva?

Era un băiat aproape de varsta lui, poate putin mai tânăr. Avea părul negru cu o șuviță albă în față care îi dădea un aer mai exotic. Yoongi a ridicat o sprînceană și a prins colțul de la tricou.

- Chiar aș vrea ajuți dar as întreba pentru prea mult...nu Am portofelul la mine.

Băiatul s-a uitat la produsele din coșul pe care îl ținea, un pachet de spaghete si un suc. A scos portofelul din jacheta si a observat ca intr-adevar avea multi bani la el.

- Am bani la mine...Hehe, te pot ajuta fără nicio problemă.

Yoongi a pus mâna la gură și a oftat, i-a luat mana in a lui și a strâns-o. Zâmbetul lui dulce si larg facandu-si aparitia, dar putin jenant.

- Doamne, iti multumesc mult.

Băiatul i-a zâmbit inapoi si s-a intors la caserie. A plătit produsele lui Yoongi si l-a ajutat să le pună în plasa cat ale lui erau scanate.

Cand cei doi au iesit din Market Yoongi l-a prins de jacheta cand a vrut sa plece. Doar nu putea să lase pe cineva să-i plătească fără să îi dea banii inapoi.

- Poti sa imi dai numărul tău de telefon, te rog, chair nu pot sa te las asa.

Băiatul s-a intors cu un mic rânjet care s-a transformat într-un zâmbet de felină. Fața lui arata foarte mult ca si o felină, ca si o vulpe mai exact, Yoongi credea că arata chiar foarte bine. Poate îi doare numarul de telefon si pentru un alt motiv.

- Da, desigur.

Au facut schimb de numere si Yoongi a plecat cu inima împăcată. Odată ce a ajuns acasă a sărit în canapea si pe măsuța din fața lui se afla portofelul.

- Fi-mi-ar scârba de existența ta, de nu te arunc la gunoi și  îmi iau altul. Nu esti bun de nimic.

Jeongguk a auzit tot ce a spus si a ras ieșind din bucătărie. Avea tricoul în care a dormit inca pe el si pantaloni scurți. Doamne ce picioare ai...

- Tot ce ai spus sună atat de amuzant...pentru ca te adresezi unui portofel..

Yoongi și-a dat ochii peste cap și a luat portofelul de pe masa și l-a aruncat în Jeongguk. Băiatul a chicotit și l-a luat de pe jos. Yoongi s-a încruntat și Jeongguk l-a aruncat repede inapoi.

- Nu vrei să știi prin ce tocmai am trecut. Sper sa ti se întâmple.



--------

Hello potatoes

CINE E BAIATUUUUUL

Mai dau si eu pe aici...cel mai neordonat capitol din existența mea, urât FOAMEA.
Dar este un update..deci

FUCK THE COFFEE [y.kook] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum