9. way to go

550 71 7
                                    

Era ora șapte dimineața, telefonul începuse să sune și blondul care dorme ca și un cadavru s-a trezit. Înjurături în toate culorile au părăsit buzele lui uscate si crăpate în timp ce își dorea să se fii culcat la ora zece nu la douăsprezece.

Începutul verii decurgea destul de bine, câteva zile bune câteva nu, era perfect normal în ultimul timp nu îl mai surprinde nimic pe Yoongi.

După ce își făcuse rutina de zi cu zi își îmbrăcase hainele pregătite și ieși din casă. Magazinul era deja deschis de Hoseok și scaunele erau așezate.

- Mai dai și tu pe aici.

Vocea lui Hoseok se făcuse auzită de după tejghea, cel mai probabil făcând curat prin dulapuri, ceea ce trebuie Yoongi să facă, fiind treaba lui.

- ca și de obicei.

Yoongi a răspuns ironic și și-a deschis ușa spre bucătărie. Jimin îi trimise un mesaj prin care l-a anunțat că nu va ajunge săptămâna asta la cafenea, din motive personale. Hai...măcar minte-mă frumos.

Yoongi s-a așezat la o masă și și-a băut cafeaua de dimineață. Nu se aștepta ca o persoană să vină la ora nouă să îi strice momentul lui de meditație.

- Bună dimineața soare!

Jeongguk și-a făcut intrarea destul de auzibilă, mâna lui Yoongi care ținea ceașca a tresărit, puțin din cafeaua caldă făcându-și drum în jos pe barbie.

- Fugi, în viața mea nu mi-a venit să înjur o persoană mai mult decât acum...

A răspuns Yoongi, ochii lui analizându-l pe tânăr. Coapse bine făcute, strânse de blugii negri rupți în genunchi, piept și umeri dezvoltați acoperiți de o cămașă alb-negru în carouri.

- Doamne iartă-mă, căci am păcătuit cu ochii.

------

That it for today folks, if you noticed lately, grammar is giving up on me.

Trebuie editez multe capitole pentru că am observat că am multe greșeli gramaticale...shame on me.

Scuze...Dar încep să pun update -uri cât mai greu...Nu mai am inspirație dar MULTUMESC MULT chiar nu va merit...multumesc că citiți această carte cu toate nu este cine stie ce...multe persoane o citesc hehe...citiți alte cărți pentru ca a mea nu prea merită. Sunteți oameni minunați. Multumesc ARMYs ! Vă citesc comentariile mereu, sunteti minunați si va ador pe toti!

FUCK THE COFFEE [y.kook] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum