7. distanțare

1.1K 128 12
                                    


Yoongi a ieșit din bloc și a început să meargă spre locul lui de muncă. În ultimul timp Jeongguk părea mai distant față de el, iar asta părea să îl afecteze pe Yoongi într-un mod în care el nu credea să se mai întâmple.

În ultima săptămână băiatul venea tot timpul, nu era o zi în care să nu vină și să îi facă ochi dulci lui Yoongi, care meru încerca să pară de parcă nu îi place. Mereu se întorcea la Jimin și îi cerea ajutorul, care doar se uita în telefon, ignorându-l.

Yoongi se uită le telefonul lui și înceracă să se grăbească, văzând că era în întârziere. Odată ajuns acolo merge în spatele tejghelei și dă ochii cu un Hoseok iritat.

-ce naiba ți-a luat așa de mult timp ?

Hoseok a fost lăsat acasa după pauza de recuperare și a ales să înceapă dinou lucrul. Yoongi și-a dat ochi peste cap și a dat din umeri. A pus şorţul pe el și și-a luat carnețelul cu pixul.

-patul mă striga prea tare, am avut o despărţire dramatică.

Hoseok mereu a vrut să stea supărat pe el o perioadă lungă dar era prea obişnuit cu prostiile tânărului. A râs puțin și s-a pus la tejghea așteptând clienţi să vină.

Yoongi a mers în spate unde se spălau ceşcuţele, farfurioarele și alte lucruri, mergând direct la Jimin cu o expresie frustranta. El mereu vorbea cu Yoongi, apropriindu-se tot mai mult de băiat ca un prieten bun.

-Jimin ! Ajuta-mă naibilor..băiatul ăsta mi-a intrat în cap !

Jimin s-a uitat la el surprins, închizând robinetul și a început să râdă. El mereu a crezut că Yoongi într-o zi va dori un sfat de la el în legătură cu băiatul șatene care îl tot tachina. Știa că și lui Yoongi îi plăcea.

-ce naiba mai vrei, tu nu observi că ai început să îi răspunzi avansurilor ? Dacă vine azi, cere numărul de telefon ! Haide știu că vrei.

Yoongi și-a dat ochii pest cap și la plesnit peste umăr. Nu vroia să admită faptul că băiatul era defapt destul de adorabil față de Yoongi și îi plăcea cum încerca să îl apropie.

Micile atingeri pe picior, când Yoongi purta pantaloni scurți. Limba care mereu se plimba peste buza de jos când Yoongi se uita la el sau era pre concentrat când scria și buzele se transformau într-un mic bot, în special când le vorbea.

Jeongguk mereu avea privirea adâncă sau plină de sexualitate când se uita la el. Cea ce îl făcea pe Yoongi să înghită în sec sau să se uite doar la prietenul lui care mereu avea un zâmbet mic uitându-se la ei.

Yoongi a plecat din bucătărie și s-a așezat pe un scaun lângă tejgheaua barului. Încet oameni au început să intre și Yoongi a trebuit să se ridice să le ia comanda.

După un scurt timp, clopoţelul a sunat dinou, doi tineri înalţi au intrat, făcându-l pe Yoongi să zâmbească fără să vrea, erau Jeongguk și Taehyung, care ia aflat numele mai târziu.

Cei doi şi-au luat un loc și Yoongi a venit la ei în scurt timp. Credea că dacă o să vină Jeongguk o să înceapă cu tachinările, mici vorbe, complimente sau alte lucruri care Yoongi le vedea puțin enervante, de exemplu atingerile mici.

-cu ce vă pot ajuta, ce ați dori ?

Yoongi a întrebat scurt și s-a uitat oarecum doar la Jeongguk, băiatul nu era atent la el. Taehyung și-a schimbat privirea și a zâmbit scurt, băiatul mereu avea acel zâmbet special și larg, dar Jeongguk avea un zâmbet dulce, a unui iepuraș. De ce mă gândesc la zâmbetul lui ?!

-aş vrea un capucino de vanilie și Jeongguk o cafea dulce.

Jeongguk s-a uitat în sus când și-a auzit numele și și-a schimbat privirea direct la Yoongi, zâmbind larg. Când i-a prins privire a făcut scurt cu ochiul.
Oh Doamne, ce dracu..

-ți-am lipsit, huh ?

Yoongi se încruntă și strânge carnețelul în mână. Nu se simţea rușinat, doar deranjat puțin pentru faptul că îl afecta oarecum. Se uită la el și îi rânjește. Să mori tu că m-ai intrebat asta.

-ești de obicei prost sau astăzi este o zi specială ?

Yoongi începe să râdă și Jeongguk se uită pe geam, brusc murindu-i chef de vorbit cu frumosul brunet. Yoongi mereu îi dădea replici din astea, deci nu era nimic nou.

-tu mereu arăţi ca o căţea în călduri sau astăzi este o zi specială ?

[A/N]
Short update peachys~ but I'm back, so.
I love you.
I purple you.
Ce carte vreţi sa mai pun update?

FUCK THE COFFEE [y.kook] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum