Six

505 53 42
                                    


Richie: Selam Güzellik.

Jackie:Ben güzel miyim? Komiksin Richie

Richie: İpucunu kaçırmak istemiyorsan daha konuşmamalısın Jack Dylan Grazer/Tozier??

Jackie: Tozier mı?

Jackie: YOKSA RİCHİEM TOZİERM MISJN TANRKIM KSELKE O OLSJUN

Richie: Richie Tozierla alakam bile yok maalesef. Ama böyle dedin ya keşke Richie Tozier olsaydın diye geçirmedim değil

Jackie: Richie değilsen engel krdsmmm...

''Jackie kişisi tarafından engellendiniz**''

Richie: SKİEYİM!

''mesaj gönderilemedi''

Richie: Richie Tozier olmasam bile onu oynayan kişiyim Jack. Ah-meleğim keşke beni affedebilsen. Seni çok özledim, sensiz yaşayamıyorum. AMA SEN ONUN YERİNE GİDİP BİRİNE AŞIK OLDUĞUN SİKTİĞİM. Neyse hala seni seviyorum. Beni özlersin ya da hemen bırakmazsın zanlettmiştim Jack. Yanılmışım. Herneyse demek istiyorum ama kalbim izin vermiyor. Ben hergün ağladım. Ciddi anlamda her gün ağladım. Bir tek Nick yanımdaydı. Ne annem nede babam. Senden ölesiye nefret ettiler. Nick mutlu oldu bizim için. Çünkü bizi hep desteklerdi. Arkadaşça değil, biliyorsun. Üzerine iterdi beni. Jack mutlu olurdum ben keşke o an dudaklarımız değseler diye. Olmadı, ama olsun bir gün olacak diye inanıyordum. Ama buluştuğumuzda söylediklerin.. tanrım çıldıracaktım...

Siktiğim ailemi abimle çok yanlış anladık Jack. Bizi ayırmayı değil, birleştirmek istediklerini düşündük..



Richie: Hey! Mesaj gönderilemedi bey nerede?

Richie: Yoksa..

Richie: Sikeyim.



'Jackie görüldü'














































Selamlar, buraya küçük bir not bırakmak istedim. Kitap çok uzun değil ve mutlu son ve mutsuz son olarak  iki alternatifim var ve ikisi arasında çok kalıyorum. Kitabı okuyanlar lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin. Yorumlar benim için çook önemli ^^. Ayrıca bu kitap çok uzun bir kitap olmayacak. Özür dilerim. İlk fack kurgum bu daha önce yaptığım fanficlerin hepsi silindi zaten. Ama bu kitap beğenilirse ikincisi çıkarabilirim elbet. Zor olmasa gerek. Her neyse benim için sizin görüşleriniz dediğim gibi çok önemli. Biraz sonra bölüm attım ama şimdi eskisi gibi 2-3 günde bir tekrardan bölüm atacağım. Kafam biraz karışıktıda.


Umarım okumuş ve beni anlamışssınızdır. Şimdiden kitabımı okuduğunuz için çook teşekkür ederim saygılı fack shipperlar ^^

Don't need you anymore•FackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin