Jungkook kapıyı açarak, vestiyerde ki şemsiyelerden birini alıp yavaşça kapıyı kapattı. Kafasındaki düşünceleri atmak istercesine yürüyordu ve durmaya niyetli değildi. Bir süre sonra karanlığa bürünmüş gökyüzü gürledi ve yavaş yavaş yağmur çiselemeye başladı. İnsanlar kafeye veya yağmur dinene kadar bekleyebilecekleri alanlara doğru ilerlerken Jungkook umutsuzca yürümeye devam ediyordu. Yüzüne değen yağmur damlalarıyla gözlerini kapatarak yürürken birine çarpınca sendeleyerek geriye doğru birkaç sarsak adım attı. Kime çarptığına bakmak için araladığı gözleriyle karşısında üzerini silkeleyen genç kızı görebilmişti. Elindeki iki kitabı yere düşmüştü. Kitaplarını yerden alıp kafasını çevirerek Jungkook'la göz göze geldiği gibi konuştu.
+ Çok güzel değil mi?
Jungkook
- Afedersiniz , anlamadım?+ Gökyüzü diyorum... Üzerimize yağdırdığı yağmur damlaları insanı büyüleyebiliyor. Ve bazen önümüzü bile göremiyoruz. Öyle değil mi bayım?
Jungkook
- Ah! Evet. Özür dilerim...+ Yo, sorun değil. Zaten bende önüme bakmıyordum...
İkisi de birbirlerine bakıp gülümsediler. Sonra genç kızın gözü aşağıda bir yere takıldı ve aklına yeni gelmiş gibi hızla Jungkook'un yanına ilerledi.
+ Belki biraz görgüsüzlük gibi olacak ama yağmur çok hızlı yağıyor ve evim buraya uzak kalıyor. Acaba sakıncası yoksa şemsiyenizi benimle paylaşır mısınız?
Jungkook
- Huh? Şey... Aslında-+ Peki bayım. Yinede sağolun...
Kız ilerlemeye başlayınca Jungkook bıkmış bir edayla kıza seslendi..
Jungkook
- Hey! Bakar mısın?Kızın yanına ilerledi ve konuşmaya devam etti.
Jungkook
- Afedersin. Dalmıştım da seni dinlemiyordum. Yağmur daha da hızlanacak gibi duruyor, istersen sana şemsiyemi verebilirim.
+ Gerçekten mi bayım? Teşekkür ederim..
Jungkook
- Önemli değil.Jungkook şemsiyesini açıp kıza uzattı. Ama genç kız kabul etmedi. Jungkook'ta altına girip kıza yer açtı. Beraber yavaşça yürümeye başladılar.
Jungkook
- Öğrenci misin?+ Evet. İkinci sınıf üniversite öğrencisiyim.
Jungkook
- Hangi üniversite?+ Kim BongDae Yüksek Öğrenim Üniversitesi / Psikoloji ve psikoterapi Fakültesi Bölümü...
Jungkook
- Güzel. Peki adın ne?+ Bo Ra. Kang Bo Ra...
Jungkook
- Bende Jungkook. Jeon Jungkook. Bu arada bana bayım demesen?Bo Ra
+ Bayım dememi istemiyorsanız bay Jeon diyeyim. Olmaz mı?Jungkook
- OLMAZ!? Yani şey... Jungkook demen yeterli.Bo Ra
+ Huh?😮 Şey peki, tamam. Tamam Jungkook-shii...