28. bölüm

92 22 1
                                    

Jungkook pencerenin kenarına oturmuş gökyüzünü izliyordu. Dışarıda kara bulutlar masmavi gökyüzünü kaplamış, birazdan yağacaklarını belli edercesine gürlüyorlardı. Jungkook elindeki sıcak kahvesini yudumlarken pencereye yasladığı başı yüzünden cama değen sıcak nefesi camı buğulandırıyordu. Öyle bir dalmıştı ki bu güzel anın büyüsüne ona seslenen sevgilisini çok sonra farketti. Aslında bu aralar neredeyse hep böyle oluyordu Jungkook'a... Bo Ra kollarını Jungkook'un boynuna dolarken yanağına bir öpücük kondurdu. Jungkook gülümseyerek Bo Ra'nın ellerinin üzerine kendi ellerini koydu...

Bo Ra
+ Ne yapıyorsun, Jungkook?

Jungkook
- Hiç öyle dışarıyı seyrediyorum.

O sırada Bo Ra'ya dönerek ellerini öptü.

Jungkook
- Sen ne yaptın?

Bo Ra
+ Ben mi? Profesörden izin aldım... Normalde bugün bir işimiz vardı ama zorda olsa ikna edebildim.

Jungkook
- İşte bu çok iyi oldu. O zaman ben hyungları arayıp haber vereyim. Hazırlansınlar...

Bo Ra
+ Tamam, Bende gidip hazırlansam iyi olur.

Jungkook
- Gerek yok. Sen böyle de güzelsin.

Bo Ra
+ Söyleme şöyle şeyler... Utanıyorum, biliyorsun.

Jungkook o sırada tekrar donuklaşmış gözleriyle Bo Ra'nın ellerine bakıyordu. Bo Ra göz devirerek ellerini salladı ve Jungkook sanki çok kötü bir kabus görmüş gibi gerçekliğe geri döndü.

Bo Ra
+ Jungkook, neyin var? Sürekli bir yerlere dalıp gidiyorsun? Ve bunu bu aralar daha sık yapmaya başladın.Senin için endişeleniyorum...

Jungkook
- Ha? Yok bir şey sevgilim. Sadece hyunglar seninle tanışınca neler olacak onu düşünüyordum...

Bo Ra inanmak istercesine kaşlarını havalandırdı... Jungkook bunun anlamını biliyordu. Bo Ra ona 'Emin misin, Jungkook? Bak bana yalan söylemiyorsun değil mi? demek istiyordu.. Jungkook onunla geçirdiği zamanlarda bunu farketmiş ve zihninde güzel anılarının olduğu bölgeye saklamıştı. Ve aklına gelen bu güzel düşünce onu gülümsetmişti..Bo Ra'nın dudağının kenarına bir öpücük kondurdu ve gözünün önüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına itti. Bo Ra irileşen gözleriyle Jungkook'a bakıyordu...

Jungkook
- Merak etme sevgilim. Herşey yolunda hiçbir şey yok.

❝𝐭𝐰𝐢𝐧𝐬❞                                           𝐣𝐞𝐨𝐧 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin