Stále pohled Jaye
Pomalu jsme šli z výletu do hotelu. Říkal jsem si tolik věcí. Úplně jsem si v hlavě psal seznam všech otázek, na které se chci Roye zeptat.
Strašně mě zajímal jeho věk. Nevím proč. Zajímalo mě to. Strašně moc. Úplně jsem chtěl vědět kolik mu je. Jenže proč mi to nechce říct? To nechápu. Přijde mi ,že je to klasický 20 letý týpek.. Vlastně není klasický. Je až moc speciální.
Viděl jsem ho fotit si různé věci po cestě. Pořád se smál. Jeho špičáky jsou tak úžasné. Když se tak leskl a usmíval, vypadal jako upír.
Když byl ke mě otočený zády, neudržel jsem se a koukal na jeho zadek. I ten měl úplně vypracovaný.Pomalu jsme šli na hotel a moc jsme spolu nemluvili. Chci si ty otázky nechat na pokoj. Úplně jsem si je opakoval v hlavě.
"Tak a jsme doma. Snad byl výlet alespoň trošku v pohodě,, Řekl a lehl si na postel.
"Bylo to super,, Usmál jsem se a sedl si na tu moji.
Ležel na posteli a byl potichu. Šlo vidět, že se chladí. Byl celou dobu bez trika ,takže mu muselo být velké horko. Měl jsem na sobě jeho triko. Úplně jsem si to uvědomil a potají ho zkoumal. Ty vůně a tak.
Někdy jsem se očkem na něj podíval. Přemýšlel jsem jak s těmi vlasy může ležet apod.
Bylo to zvláštní. Koukal jsem se na něj a u toho držel to triko. Které jsem si před minutou sundal. Najednou se naše pohledy zase spojily a já okamžitě odtrhl pohled."Je tu něco co mi chceš říct?,, Díval se na mě Roy upřeným pohledem.
"Ne...ne..Jen. .no.. Chci vypadat tak dobře jako ty,, Zmateně jsem odprskl.
Když jsem se na něj podíval. Viděl jsem jak se kouká do stropu a usmívá se.
"Vždyť vypadáš dobře,, Podíval se znova na mě.
Já chytl malý infarkt. Taková osoba ,která určitě na vzhled dbá mi řekne toto?"Díky, ale.. Však se na mě koukni. Mám trošku tmavší pleť. Divně zelené oči. Trošku fousy a často nosím bandany. Vždyť se mně musí jít strach.,, Řekl jsem nespokojeně.
"Však to je úplně nejhezčí,, Řekl a koukal se do stropu.
Já nevěděl co říct. Uklidňuje mě jen ? Nebo se mu opravdu líbím ?Asi po hodině odpočinku jsem řekl Royovi ,že si za svoje kapesné půjdu koupit nějakou věc. Prvně nesouhlasil ,že chci jít sám. Hlavně díky tomu ,že Almstreet je sakra obrovský. Ale pustil mě a já si v pohodlí města vykračoval po ulicích. Před tím mi Roy vnutil nějaké peníze. Nakonec jsem si je vzít musel. Šel jsem kolem různých stánků. Bylo to tam strašně barevné. Tolik lidí, v každém stánku něco jiného. Všiml jsem si nějakého černého stánku, kde kolem něj stali lidi podobni Royovi. Barevné vlasy , černé oblečení, vysoký boty. Šel jsem tam. Všiml jsem si spoustu různých věcí ohledně hudby. Různé cédéčka, desky, trika s logama skupin. Najednou jsem se koukl blíž a byly tam i lístky od blížících se koncertů tady v Almstreet. Najednou jsem si všiml dost povědomého názvu. Vzpomněl jsem si ,že jsem ho viděl u Roye. Měl jejich logo na triku , a dokonce jak jsme jeli , tu bandu poslouchal.
Zahrabal jsem v kapse. A vytáhl dvě papirovky. Byly tam poslední 3 lístky a já vzal 2. I když mě tato hudba nebere. Chci Roye strašně poznat a mám tu tendenci ho poznat tak moc. Koupil jsem to a mířil jsem ještě k nějakému jídlu. Vzal jsem si tam takové ty brambory na špejli ,které voněli po celé tě uličce. Spokojeně jsem si je jedl po cestě do hotelu.
ČTEŠ
Vím, že mě miluješ ', Hard Yaoi CZ ' ,
Teen FictionVarování : Tento příběh může obsahovat více scén , než normální yaoi příběhy. Knihu čtete na vlastni zodpovědnost. Uznávaný Roy Charles se rozhodne opustit svůj životní styl. Rozhodne se bezhlavě cestovat. V tom případě začne cestovat. Jednou na ben...