Pohled Jaye
V tu noc jsem nemohl usnout , přemýšlel jsem. Co když si to bude pamatovat , nebo co když mě vyhodí.. Nevím.
Přemýšlel jsem. Někdy mi i slza ukápla. Bez něj bych byl nic , spíše.. Bych tu nebyl.
Najednou slyším pohyb. Otočím se na pravou stranu a vidím Roye sebou hýbat.
Vstal jsem a byl celý upocený a horký.
"Royi! Děje se něco?,, Sáhl jsem na něj.
Roy sotva otevřel oči a najednou se rychlostí sklonil na zem a vyzvracel se. Nebylo mi to příjemné ,ale utíkal jsem jednat. Našel jsem ve skříni v koupelně kyblík. Ručník jsem namočil do studené vody.
Dal jsem mu ručník na hlavu a kyblík jsem položil pod něj. V ten moment jsem byl rád ,že jsem byl vzhůru. Taky jsem našel hadr a uklidil to co vyvedl na podlaze. Bylo mi z toho špatně ,ale taky jsem se bál , bylo mi docela jasné ,že to byla menší otrava alkoholem , k tomu jsem nevěděl co si vzal za jiné látky.
Po chvíli usnul a já v klidu seděl na posteli a sledoval ho. Najednou se ale začal dusit. Já k němu zase přiběhl. Musel jsem mu oddělat peřinu. Nemohl jsem teď myslet na jeho tělo. Šel jsem pro další ručník a pokládal jsem mu jej na tělo. Nemohl jsem odolat , byla to jediná možnost osahat si jeho tělo. Byl v polospánku a jen se někdy dusil. V jedné ruce jsem měl mokrý ručník , kdyby se náhodou probral , mám výmluvu. Ručník jsem nechal na hrudi ,ale druhou rukou jsem si prohlížel terén.
Jel jsem po klíčních kostech , poté po hrudi a pak sjížděl na břicho. Bylo to to nejkrásnější tělo co jsem kdy viděl. Sjížděl jsem níž. Měl jsem nutkání toho prozkoumat víc. A to jsem taky udělal. Sahal jsem pod břicho ,kde už měli okraj jeho boxerky. Potil jsem se a polykal. Byl jsem v pasti. Slušné já a nedočkavé já se pralo ,ale já si zvolil nedočkavost. Trošku jsem je posunul dolů a zkoumal jsem jeho vypracované svaly okolo pánve.
Najednou Roy sebou cukl a já se okamžitě odtrhl. Odkašlal si a já mu otřel jeho pot z těla. Koukal jsem na tu část kterou jsem odhrnul. Jenže najednou jsem cítil tlak na ruce. Roy mě držel za zápěstí.
"Myslel jsem ,že chcípnu. Strašně moc děkuji za pomoc Jayi.. Mám pocit ,že to byla alergická reakce na eMko , které jsem si dal.,, Řekl udýchaně.
"Ty sis dal Emko!?,, Lekl jsem se.
"Bohužel ano. Nic si nepamatuji , jen to jak si mě právě vzbudil,, Sjel mi po ruce a po té si ji dal na čelo. Oddechl jsem si. Nepamatuje si to ,co jsem mu řekl.
"Víš. Moc jsem se bál a hlavně bych nechtěl aby takhle dopadal každý koncert na který půjdeme. Víš.. Přál bych si aby to takhle nebylo z toho důvodu ,že bych chtěl aby jsi se mnou šel na koncert mé oblíbené hudby a já pak zas s tebou na nějakou tvou akci. Protože.. Chtěl bych tě víc poznat , zjistil jsem ,že lidi se hodně více sblíží hudbou.,, Řekl jsem nervózně.
"Aww. To je sladké. Jasně-že! Půjdeme kdekoliv budeš chtít a drogy už nechci, a když už alkohol , tak v míře!,, Usmál se na mě a pohladil mě po vlasech. Pak sjel ale po tváři a já strašně zrudl. Na moje pocity toho bylo dneska moc , jelikož jsem si prohlédl jeho tělo a on mě pohladil a souhlasil! Byl jsem tak šťastný.
"Jakto-že jsi byl vzhůru?,, Zeptal se mě.
"No nešlo mi spát,, Řekl jsem.
"Tak až se vyspíš někam zajdeme na jídlo,, Usmál se.
Trochu jsme se vyspali. Bylo okolo 4 hodin odpoledne. Roy už byl vzhůru a já pomalu vstával. Nebyl jsem moc dobře vyspaný , i když jsem spal dlouho.
"Tak můžeme ospalče?,, Slyšel jsem a z klemby kuchyně vyšel Roy v obleku. Myslel jsem ,že omdlím. Byl tak nádherný.
"O můj bože.. Vypadáš tak.. Nehorázně úžasně Royi,, Slintal jsem. "Ale nemám žádné slušné oblečení,, Řekl jsem.
"Podívej se vedle na mou postel. To je tvoje,, Usmál se.
Na jeho posteli byl oblek. Moji velikosti. Úplně úžasný.
"Royi.. Já nemám slov. Proč to děláš? Nemůžu ti to nijak vrátit,, Zesmutnil jsem.
"Dám ti najíst, dám ti pít, řeknu ti, že tě mám rád, budu tvůj nejlepší kamarád. Ale hlavní je to, že tě budu mít rád.A to si Jayi pamatuj, až spolu budeme plakat, kvůli světu který není náš. Snažím se být svobodný. Na planetě, kde se zabíjejí němé tváře, kde se zabíjejí děti. A proto jsem vzal věci, abych procestoval světy a našel lepší místo, i když ve mně samotným není čisto.,, Řekl Roy.
"To byla poézie?,, Byl jsem šokován.
"Něco takového,, Usmál se Roy. " A teď pojď,, Šel ke dveřím.
ČTEŠ
Vím, že mě miluješ ', Hard Yaoi CZ ' ,
Teen FictionVarování : Tento příběh může obsahovat více scén , než normální yaoi příběhy. Knihu čtete na vlastni zodpovědnost. Uznávaný Roy Charles se rozhodne opustit svůj životní styl. Rozhodne se bezhlavě cestovat. V tom případě začne cestovat. Jednou na ben...