Chci ti to říct, ale nemůžu

110 5 0
                                    

Ráno jsem se probral a hned první věc co jsem ucítil byla Royova vůně. Později jsem si uvědomil, že Roye objímám. Podíval jsem se na jeho obličej a okamžitě jsem zrudl. Roy byl vzhůru.
"Konečně jsi vzhůru Růženko. Nechtěl jsi mě pustit ze svých spár,, usmál se Roy
" Já se strašně omlouvám,, zpanikařil jsem a pustil jsem Roye. Byl jsem ale smutný že ho nemůžu objímat déle. "V pořádku, vím, že to máš těžké. Ale divím se, že se se mnou dokážeš objímat. Jsem pro tebe cizí,, řekl Roy a vstával z postele. "Cizí? Royi neblbni! Zachránil jsi mi život a já jsem ti nejvíce vděčný za vše!,, pokřikl jsem. Roy se otočil a usmál se na mě. " Hele Jayi. Přijdeš mi nějaký divný poslední dobou. Netrápí tě něco?,, Roy přišel blíže ke mně. Extrémně jsem zpanikařil. Nedokázal jsem se ani hnout. Na mém jazyku stálo mé přiznání o tom jaké mám k němu pocity. Nemohl jsem odtrhnout od něj oči a hlavně to co jsem v noci udělal je věc na kterou nevím jestli chci nebo nechci nikdy zapomenout. "Všechno je v pořádku, co by mělo být?,, snažil jsem se to říct bez rozklepaného hlasu. Roy si sundal tílko a já extrémně zrudl. Moje představivost si představila okamžitě něco úchylného , ale musel jsem být v pozoru. " Přijdeš mi opravdu smutný, jestli ti náhodou něco nechybí nebo nejsi se mnou už otrávený nebo tak něco,, hodil tílko na postel. Toto bylo pro mě opravdu těžké. Držet se v realitě a ne v mé mysli. Vypadalo to jakoby Roy se na mě každou chvíli vrhl a vyšukal by ze mě duši. Tyto myšlenky byly pro mě strašně riskantní jelikož jsem věděl, že jsem tvrdý jak poleno. Vidět jeho svaly na denním světle. Jeho ochlupení vedoucí z pupíku až pod jeho boxerky a celkově to co šlo vidět v jeho boxerkách. Nemohl jsem odtáhnout pohled ale snažil jsem se nebýt nápadný. Jenže to nešlo. Když jsem seděl na posteli a on stál můj pohled mířil jenom tam. Prostě jsem se nemohl ovládat. Konečně jsem se dostal z mých myšlenek a po málem zaseknutí jsem Royovi odpověděl.
"To není vůbec pravda. Prosím toto si nemysli,, viděl jsem jak se Roy usmál a roztáhl ruce pro obejmutí. Byl jsem ve velkém problému. Mám masivního stojáka a oba jsme bez trika. Naše nahá těla se dotknou a já to už nezvládnu. Ale kdybych ho neobjal byla by to promarněná příležitost a Roy by si opravdu myslel že se mnou je něco zlého.
Proto jsem vstal, usmál jsem se na něj a objal ho. Cítil jsem Royův silný stisk. Schválně jsem si nechal jednu ruku volnou a proklouzl jsem ji na Royovu hruď tak, že jsem si mohl zase sáhnout stejně tak jako v noci. Pomalu jsem s tou rukou sjel dolů na jeho břicho ,když se na mě Roy podíval, uvědomil jsem si, že jsem v opravdu velkém problému. Musel jsem okamžitě vymyslet výmluvu. "O-omlouvám se. Já.. Vždycky jsem si přál mít takové tělo,, odkoktal jsem. " V pohodě, chceš se podívat víc ?,, řekl Roy a usmál se. Já už jsem se cítil opravdu hrozně. Můj úd mě začal už bolet a já, který se marně snaží se potlačit a hlavně zneviditelnit mou erekci už to nezvládal.
"To je v pořádku, nechci být divný. Půjdu teď do sprchy,, řekl jsem a ani jsem se na něj nepodíval a odešel jsem. Rychlostí jsem se zamkl do koupelny, vysvlékl se, zapl sprchu a chytil jsem si úd do ruky. V překlonu jsem se jednou rukou opíral o stěnu sprchy a druhou jsem pohyboval se svým údem. Vydával jsem těžké vzdechy, nešlo to jinak. Byl jsem rád, že zvuk sprchy moje vzdechy zmírnil. Pomyslel jsem na to jak se Roy vysvlékl a šel blíž ke mně. Ta představivost jak mě strčí na postel a začneme se líbat a vše okolo toho. Moje myšlení nešlo zastavit. Zrychlil jsem pohyb rukou a udělal jsem se. Vydal jsem silný stén. A opřel jsem se zády o stěnu. Rozdýchával jsem to a najednou jsem slyšel kroky, které se ale oddalují než přibližují. Začal jsem panikařit. Co když mě Roy slyšel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 04, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vím, že mě miluješ  ', Hard Yaoi CZ ' ,Kde žijí příběhy. Začni objevovat