Zvláštní den

434 22 0
                                    

Po dlouhé obejmutí jsem mu řekl do ucha. " Máš hlad ? ,,

On se odtrhl , utřel si slzy a kývl.

" Přeci jsme chtěli poznávací večeři ne? ,, Poplácal jsem ho po rameni s úsměvem.

Šli jsme pěšky po městě. Byly skoro tři ráno ,ale znám jednu nonstop restauraci.

Přišli jsme tam a bylo tam docela dost lidí na tři hodiny ráno. Toto je prostě město kde se nespí.

Donesli nám jídelní lístek. Vybírali jsme si a najednou slyším tichý hlas. " Mňam lasaně! Ale jsou tak drahý ,,

"Máte vybráno?,, Přišel číšník." 2x lasaně , 2x Cola a jedno Belgické víno.,, Řekl jsem rychle. " Dobře , za chvilku to bude ,, řekl a odešel.

Podíval jsem se na Jaye a viděl jsem zase jeho pohled. Chytl si čelo a zase brečel štěstím.

" Neprožívej to tak. ,, Usmál jsem se.

Donesli nám pití.

" Takže , Royi... Můžu vědět kolik ti je? Mě je 17..,, Zeptal se.

" Vypadá to ,že jsem uhodl. Ale.. Věk není důležitý. Znáš to moc mladý umřít a moc starý si užívat. ,, Usmál jsem se.

" aha no.. A proč ty vlastně jezdíš ? A kam vlastně? ,, Zeptal se Jay a napil se Coly.

" Těžký příběh. Přítelkyně mě podvádí a život zbohatlíka není super. ,,

" To je mi líto ,, Řekl Jay.

Donesli nám lasaně a my se chystali pustit do jídla. Podíval jsem se na něj a byl úplně šťastný. Vyfotil jsem si to a hodil na Instagram.

" Instagram ? ,, Zasmál se Jay.

" Haha klasika ,, Smál jsem se a pustili jsme se do jídla.

Po kecání a zjišťování klasických zájmu jsme nějak kolem 4 přišli na pokoj.

" Jdeme spát ,, Řekl jsem a lehl jsem si na svou postel.

Sundal jsem si svou koženou bundu a zůstal jsem v tílku.

" No do prdele ,, Ozvalo se z druhé strany.

Podíval jsem se na Jaye a stál s pohledem na mě. Zvedl jsem nechápavě jedno obočí.

Jay si chytl pusu dlaněmi " To jsem řekl tak nahlas ? ,,

" No ? Cos rozbil ? ,, Smál jsem se.

" N- N- Nic... Jen.. Máš fakt vymakaný tělo... ,,

" Hah no.. Pokaždé když jsem byl vystresovaný tak jsem cvičil do vyčerpání ,, Usmál jsem se.

" Páni , na tebe asi každá jede co ? ,, Zeptal se nervózně.

" No.. tak nějak ,ale nechlubím se tím ,, Usmál jsem se. Lehl jsem si a zahnul jsem ovladačem všechny světla. Zůstali tam jen ty fialové.

Vstal jsem z postele. Viděl jsem ho ležet. Jeho tělo mě uneslo. Přišel jsem k němu a po čtyřech jsem vlezl na postel. Vlezl jsem pod deku a přiblížil jsem se k jeho rtům. Políbil jsem mu je a on nic neřekl. Líbal jsem ho. Začali jsme se tak silně líbat. Sjel sem dolů pod deku a slyšel jsem jeho sten...

Slyšel jsem velký nádech od Jaye. Seděl na posteli.

" Jayi ? Vše ok ? ,, Zeptal jsem se zmateně.

" Oh! J-jo! Noční múra .. hehe.. ,, Řekl nervózně.

" Chceš donést vodu nebo tak ? Já už vstávám. Spali jsme devět hodin ,, Nabídl jsem starostlivě.

" V pohodě , dobrý fakt ,,

" Dobře , Dneska mám v plánu zajít na památky , nevím jestli tě to baví nebo tak ,ale mlůžeš zůstat na hotelu. Věřím ti. ,, Řekl jsem a mířil jsem do kuchyně.

" Ne , já půjdu ! Já nikde tak nebyl ,, Vykřikl.

" Dobře. Piješ kávu ? ,, Zeptal jsem se.

" Jojo latte ,, odpověděl.

" Super , já taky ,, Usmál jsem se a dával jsem náplně do kávovaru.

Vím, že mě miluješ  ', Hard Yaoi CZ ' ,Kde žijí příběhy. Začni objevovat