PP Reda:
T was Mounir mijn beste mattie iedegeval dat was hij tot op de dag van vandaag. Wat denkt hij wel ni mij bloed eigen zusje ontvoeren. Kk daggoe.K riep mijn tien mannen bij elkaar en we begonnen te schieten k wou die daggoe helemaal dood maken en dat s waqilla ook gebeurt.
Kom mannen we gaan kijken waar mijn zusje s. We liepen even door en toen zagen we een smetje kamer. K trapte hem in en zag mijn zusje meskiena. Ze schrok k dood. K moest me lach zelfs inhouden.
Ze zag er helemaal ziek uit net of ze 1 jaar geen eten heeft gekregen. K bedankte mijn mannen en nam mijn zusje mee in de auto. We gingen onderweg na huis.
K heb express niks tegen me ma gezegd want die gaat hele wereld zeggen dat haar dochter is ontvoerd. En dan gaat ze na heel Marokko en gaat ze nog aan hun vertellen. En daar heb k geen zin in.
Oke we waren aangekomen thuis. K zei tegen Meysa dat ze ff moest gaan douchen en aankleden k zou ondertussen pizza in de oven stoppen. Toen ze helemaal klaar was kwam ze na beneden. Ze bedankte mij en knuffelde me bijna dood.
Ik: Wesh wil je me dood hebben
Meysa: HAHHHAHAHA nee k hou gw teveel van je
Ik: K ook van jouLater zul je je afvragen wrm je da tegen haar zei...
PP Meysa:
Mijn allerliefste broer had eten voor me gemaakt en k pakte nog een redbull blikje uit de vriezer.Me broer en k gingen verder me een serie die we op Netflix aan T kijken waren.
La Casa De Papel s beaaaa jaja die kijken wij ook.
PP Mounir:
HAHAHAHAHHA die za3qof Reda dacht k was dood. K heb altijd een kogelvrije vest onder mijn kleren aan. En ja k deed gw phel k was dood.K weet ze hebben Meysa sws ni gevonden dus k ging even naar haar kamer.
K schrok van wie k daar zag...
Heeyy vinden jullie T al spannender worden k hoop T wel k ga nu snel nog een deeltje schrijven en publiceren morge publiceer k er drie. De delen worden steeds langer💓.
JE LEEST
Van een goedkope hoer na een moslima
RomanceMeysa is een goedkope hoer die zich heel snel kan om laten kopen door een boy ( oftewel een fuck/playboy ). Haar familie denkt natuurlijk dat ze een nette vrouw is die zelfrespect heeft maar nee, nee dat hebben ze verkeerd begrepen. Later zullen er...