Sofia en Nourredinne redden mij!!!😏

431 19 0
                                    

PP Meysa:
K stond oog in oog met Sofia. Ze zag me en kwam gelijk rennen. Achter haar stond haar broer Nourredinne mijn man😍 die ook aan kwam rennen met tranen in zijn ogen.

Ze keken me allebei geschrokken aan mr ook met medelijden. Vooral Sofia want zij herkende Rayan van de basisschool en ze wist dat we elkaar ni echt mogen na wat er vroeger s gebeurd.

Rayan had helemaal niks door want we stonden bij een stop licht en normaal zou hij sws door rijden mr het s goed dat hij niks door heeft.

Zonder dat k het doorhad gooide Nourredinne een steen tegen het raam van Rayan ( dus zeg mr aan zijn kant ).

Opeens waren de ogen van Rayan gesloten want het glas was in zijn hoofd gegaan. Er stroomde allemaal bloed uit zijn hoofd.

Nourredinne trok me uit de auto en knuffelde me stevig. En kuste me op me voorhoofd met allemaal tranen in zijn ogen en k huilde mee.

Sofia kwam ook na me toe en knuffelde me stevig met tranen in haar ogen. We stapte snel in in de auto van Nourredinne en scheurde de straten uit.

Nourredinne keek me de hele tijd aan en k bloosde dan en dan zegt hij de hele tijd ' binnen kort word jij mijn vrouwtje oke my wifey '

PP Nourredinne:
Wat ben k blij dat Sofia met Meysa bevriend is. Ze s zo een mooie meid en zo lief wrm zou iemand haar wat aan willen doen.

K zal Meysa de aller gelukkigste vrouw van de wereld maken dat beloof k haar.

Dat dacht je bij je trouwfeest gaat het helemaal fout...

K weet natuurlijk dat Meysa ruzie heeft met haar familie want Sofia die was na Meysa gegaan omdat ze met haar na de stad wou gaan.

We klopte aan en ze vroeg na Meysa en ze vertelde alles van A tot Z. Sofia huilde helemaal en kwam na huis en rende gelijk na mij kamer en ze vertelde me ook alles.

Mohim k wist dat Meysa dat nooit zou doen met een jongen dus Sofia en k besloten om haar te zoeken.

Sofia en k hebben beloofd om er ni over te praten met Meysa want het doet haar pijn om leugens te horen van die flikker Rayan en om haar familie kwijt te raken.

Sofia was ondertussen al in slaap gevallen op de achterbank dus k kon ff met Meysa een gesprek beginnen zonder dat Sofia mijn gekke zusje de hele tijd zegt oehh zo schattig oehh dit oehh dat😂.

K begon een gesprek met Meysa:
Meysa: M Nourredinne: N
N: Meysa
M: ja Nourredinne
N: kom je een paar nachtjes bij ons slapen
M: uhm k weet het ni
N: kom gw je kan bij Sofia in de kamer slapen en je leent wel kleren van haar en met je familie komt allemaal goed geloof me mijn droomvrouw
M: oke

En ze bloosde weer😂.

We waren thuis aangekomen en Sofia was intussen tijd al wakker k had haar verteld dat Meysa bij ons zou slapen en ze had allemaal plannetjes bedacht gekke Sofia😂.

K deed de sleutel in het slot en k we gingen met z'n alle na binnen. Zo te zien was niemand thuis. K ging na de keuken en k schrok fkk erg want wat k daar zag wil je ni weten...

Weeer een nieuw deeltje k ga proberen elke dag een nieuw deeltje te schrijven alleen ben wel teleurgesteld dat k de 75 stemmen ni heb gehaald mhm ma3lishh k ga beginnen aan nieuwe deel stem💞.

Van een goedkope hoer na een moslimaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu