PP Meysa:
We zijn inmiddels al een jaar verder en er s nix bijzonders gebeurd. Mijn ouders zijn al terug en we hebben het naar ons zin gehad. Over een paar weken s Sofia jarig en k ga een surprise party geven.K weet natuurlijk alles van haar en toevallig ook dat ze met een jongen genaamd Anouar heeft. Ze hebben al 3 jaar lang. K vind T zo schattig om ze samen te zien.
👇🏼ZO ZIET ANOUAR HAAR VRIENDJE ER UIT👇🏼Sofia heeft hmdl een vader en een moeder. Haar vader heet Achraf en s 39 jaar oud en heel goed bevriend met mijn vader en ze gedragen zich allebei als 15 jarige. Haar moeder heet Innaya en s net zoals mij moeder 38 jaar oud en ook hun zijn heel goed bevriend. Ze zaten met elkaar oo de basisschool en middelbare wel grappig om al die verhalen te horen. Sofia heeft ook een broer net zoals mij en ook hun zijn beste matties. Alleen haar broer s een jaar ouder dan mij broer want haar broer s 20 en mijne 19.
( je kunt Sofia zien bij •Deel 1• ).
De broer van Sofia lijkt prc op haar. Hij heeft altijd zijn haar na achter en heeft bruine ogen en ook bruine haren en een mooi gespierd lichaam en hij heet Nourredinne.
👇🏼ZO ZIET HIJ ER UIT👇🏼Nou dit is dus het plan op de verjaardag van Sofia. Onze andere vriendin Manal gaat haar meenemen na een restaurant waar ze gaan eten en zich vermaken.
Manal s 17 jaar net zoals mij en s een schatje van een meid. Zij heeft groene ogen en blonde krullen en een lichaam waar je u tegen zegt.
👇🏼ZO ZIET ZIJ ER UIT👇🏼Zij gaat haar dus meenemen en dan gaan ze na een afgelegen bos. Daar gaat Manal haar broer roepen en die pakt haar van haar benen en Manal van haar armen.
De broer van Manal heet Jaoud en s 19 jaar oud net zoals mij broer. Hij s ook heel erg goe bevriend met mij broer en de broer van Sofia. Jaoud heeft een gespierd lichaam en bruine ogen.
👇🏼ZO ZIET HIJ ER UIT👇🏼Zij stoppen haar in de auto van Jaoud en nemen haar dan mee na de zaal waar haar surprise staat te wachten. Dan s dus de schrik van haar leven en daar vandaan we feesten ens en het word zo tof. Later komt Anouar haar vriendje na binnen en zegt dan allemaal lieve dingen tegen haar. En de broer van Sofia word zogenaamd boos omdat zij geen vriendje mag nemen en slaat Anouar helemaal in elkaar en Sofia gaat dan sws schrikken. Later gaat hij haar hand vragen en dan gaan we verder feesten. K heb er nu al zin in.
Vinden jullie T al leuk k hoop T wel stem allemaal op dit deel en natuurlijk ook PP de anderen🤪❤️.
JE LEEST
Van een goedkope hoer na een moslima
Roman d'amourMeysa is een goedkope hoer die zich heel snel kan om laten kopen door een boy ( oftewel een fuck/playboy ). Haar familie denkt natuurlijk dat ze een nette vrouw is die zelfrespect heeft maar nee, nee dat hebben ze verkeerd begrepen. Later zullen er...