Gaat mijn moeder ooit genezen inschallah???🤲🏼

588 30 11
                                    

PP Nourredinne:
De verpleegster kwam na mij toe en vertelde dat mijn moeder longkanker heeft. Nee dit kan ni waar zijn. En ze zeiden dat de wond in haar hoofd ni diep was want dat was gw een glas scherf mr blijkbaar had ze al heel kang last van haar longen.

Voor het eerst in mijn leven zag ik mijn vader huilen en hij had heel veel pijn ik zag het aan zijn gezicht Sofia en Meysa zaten te huilen en knuffelde elkaar stevig en k, k zat daar dan lijkbleek, wallen onder mijn ogen en k stond als een standbeeld zo erg schrok k over de woorden van de verpleegster.

Uit het niets schreeuwde k tegen de verpleegster.

WOLLAH ALS JULLIE MIJN MOEDER NI BETER MAKEN K MAAK JULLIE TER PLEKKE HIER DOOD GEWOON HIER WAAR JE NU STAAT JIJ BENT HIER DEGENE DIE WEET K VEEL DRIE JAR OFS HEB GESTUURD VOOR DIT DUS JIJ EN JE ANDERE COLLEGA'S GAAN HAAR NU BETER MAKEN!!!

K schrok zelf van mijn woorden mr dat kon me niks schelen k ben nu gw fkk boos en verdrietig om mijn moeder.

Mijn vader probeerde mij te kalmeren wat een beetje holp en 5 min later was k rustiger geworden.

PP Sofia:
K schrok enorm van de woorden die de verpleegster uitsprak. Mijn broer begon haar helemaal uit te schelden wat k wel begreep k zou dat ook willen doen mr k had geen kracht.

Opeens had k een iedee k zou een long aan mijn moeder kunnen geven want k kan prima verder leven met een long mr mijn moeder heeft het hard nodig.

K ging na de verpleegster en vertelde haar dat k mijn long aan mijn moeder wou geven. Ze vertelde dat dat kon mr dat k eerst een afspraak moest maken of k wel met 1 long kan leven.

K vertelde alles aan mijn vader, mijn broer en Meysa en ze vonden het goed mr ook waren ze bang dat er iets met me zou gebeuren mr k heb tegen hun gezegd dat k eerst een afspraak zou maken en de afspraak is volgende week dinsdag dus over 1 week en Meysa en mijn broer gaan mee.

De verpleegster kwam naar ons toe en vertelde dat alles nu goed met mijn moeder ging mr ze was nog steeds ni wakker en ze gaan bellen als ze nieuws hebben over mijn moeder en wij accepteerde dat!

Volgende deel word leuk maar dat s geen vervolgje dat gaat dan namelijk over Mounir hoe zal het met hem zijn? Gaat het al goed met hem? Is hij al vrij? Stem en jullie krijgen het te weten😘.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Van een goedkope hoer na een moslimaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu