Spijt van al mijn daden!!!????

667 42 7
                                    

1 jaar later
PP Mounir:
K zit nu al een jaar vast in de gevangenis nog een jaar te gaan hmdl. Mijn familie is helemaal ni langs geweest zelfs Badr ni.

K zeg je eerlijk k weet ook ni of ze weten dat k hier ben. Mr k heb okk ni gehoord dat ze na de politie zijn gegaan voor aangifte.

K mis mijn moeder, mijn vader, mijn lieve zusje en mijn grote broer. Hij was altijd mijn voorbeeld. Maar wij waren nooit hetzelfde.

Hij was rustig, had respect voor andere, heeft het woordje criminaliteit nooit gekend en al nooit het woordje verkrachten. Elke dag gaat hij 5 x per dag na de moskee. Hij deed altijd veel dua's en was nooit te vinden in lounges. Altijd als k in zijn kamer was was hij altijd of aan T bidden of had hij de Koran in de handen. En hij vroeg me altijd wnr k zo werd. Wnr hij in mij kamer zou komen en mij zo zou zien. Altijd als hij daar over begon werd k gelijk boos en schold hem uit mr daar heb k nu heel erg veel spijt van.

K mis mijn familie gw. K begon te huilen. Nog nooit heb k me zo vies gevoeld nog nooit.

PP Dounia ( moeder van Mounir ):
Sallaam iedereen k ben de moeder van Mounir. K ben 40 jaar en k draag een hoofddoek k heb groene ogen en een jonge lichaam en gezicht. K laat helaas geen foto van me zelf zien

K heb een man hmdl en drie kinderen. Mr Mounir hoef k nooit meer te zien en te spreken drm zeg k altijd dat k twee kinderen heb. Jullie zullen later lezen wrm.

Mijn man heet Illias. Hij s 42 jaar oud en heeft bruine ogen. Mounir lijkt heel erg veel op hem behalve de karakters verschillen. Illias s een rustige man en Mounir het tegen over gestelde. Illias is ni streng alleen als T moet. En hij heeft ook een heel jong lichaam en gedraagt zich als een 18 jarige. Helaas laat k geen foto van hem zien.

Dit is mijn dochter Sara.
👇🏼ZO ZIET ZIJ ER UIT👇🏼

Zij heeft groene ogen zoals jullie zien en een lichaam waar je u tegen zegt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zij heeft groene ogen zoals jullie zien en een lichaam waar je u tegen zegt. Ze lijkt PRC op mij alleen was zij vroeger een hoer. Ze droeg allemaal korte kleding en ze spreidde voor elke jongen haar benen. Ze s nu wel veranderd hmdl k ben heel erg trots op haar en k ben heel erg blij dat ze T veilig deed en dat ze hmdl ni ontmaagd s. Ze draagt lange kleren en ze doet altijd wat k van haar vraag. Sara s 17 jaar en word over een paar maanden inschallah 18 jaar.

Dit is mijn zoon Zinnedinne.
👇🏼ZO ZIET HIJ ER UIT👇🏼

Hij lijkt prc op zijn vader k ben heel erg trots op hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij lijkt prc op zijn vader k ben heel erg trots op hem. Hij bid 5 x per dag en s helemaal verdiept in T geloof en altijd als k hem zie heeft hij de Koran in zijn handen. Hij heeft bruine ogen. En een gespierd lichaam. Hij s pas 20 jaar oud geworden en hij s heel erg boos op Mounir met wat hij heeft gedaan mr daar zullen jullie ook later achterkomen. Dit s dus mijn gezin en k kom heel erg vaak voor in dit boek met mijn gezin.

Zijn jullie benieuwd wat Mounir heeft gedaan???☺️

Van een goedkope hoer na een moslimaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu