Okula geldiğimizde ilk gün olduğundan dolayı insanlar bahçede toplanmıştı. Yanımdaki güzeller güzeli kız dikkat çekerken, onun yanında ben olduğum için daha da çok dikkat çekiyorduk.
Okulun büyük siyah kapısından bahçeye doğru gelen Bora ile birlikte tüm kızlar ona dönmüştü. Hatta yanımdaki kız bile.
Hakikaten adı neydi ki?
Aptal Eymen! İnsan yeni tanıştığı biriyle ilk önce ne yapar? Adını sorar değil mi? Ama beyin yok kiii.
Yanımdaki kıza dönüp adını soracakken mavi gözleri birden beni bulmuştu. Yahu kalpten mi gideyim kızım n'apıyorsun?!
"Şu gelen bad boy kılıklı çocuk kim?"
Hitap şekline gülümseyip ilk defa ona çekilmeyen bir kızla karşılaşmanın şaşkınlığıyla cevap verdim.
"Bora Korkmaz. Okulun kızları ezen buna rağmen her kızın peşinde koştuğu çocuk."
Göz devirmiştim.
"Nefret ederim böyle tiplerden."
"Hiç sorma."
Gülümseyip bana yaklaştı. Onun yaklaşmasıyla hızlanan kalbimin sesini duyacak diye korkuyordum.
"Sen öyle değilsin galibaa.." deyip yarım ağız gülümsedi. Sonra ekledi.
"Bu arada adın ne? Ben Ela.. Tanışmamıştık."
"E-Eymen."
Kekelememe engel olamamıştım. Utandım tamam mı?! Gelmeyin üstüme.
"Eymen... Güzel isim. Ee hangi sınıftasın sen?"
"12/C senin?"
"Ben daha öğrenemedim." deyip dudaklarını büzdü.
Yapma amaa çok tatlı oluyorsun.
"Önceden devlet lisesinde okuyordum ama babam son senemde güzel bir puan alabilmem için bu özel okula aldırdı beni. Burada Ali diye bir arkadaşım var. Telefonda bahsetmiştim. Bana verdiği numara buydu ama.."
Durdu ve gözlerini gözlerime dikti.
"O da seninkiymiş işte."
"Öyle olmuş." deyip sağ elimle başımı kaşıdım.
"İyi ki olmuş."
Söylediği şeyle yanaklarım kızarınca anlamamış gibi yapmanın en mantıklı karar olduğunun farkına vardım.
"Efendim?"
"Hiç. Sıraya geçelim diyorum."
Elini koluma doladı ve beni sıraya çekiştirdi.
"Sınıfımı bilmiyorum şimdilik yanında dursam sorun olmaz herhalde."
"O-Olmaz."
Hıı olmaz hıı. Kızaran yanaklarım, yerinden çıkacakmış gibi atan kalbim, titreyen bacaklarım ve bize doğru kaşlarını çatan Bora'yı görmemle bu çok mümkün olurdu zaten.
Bir dakika, Bora mı?
O neden bize bakıyordu ki? Hem de çatık kaşla.
Sanırım olaylı bir yılım daha geçecekti bu okulda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTA DÜŞMANA
Short StoryAynalara küsen bir erkeğin kalbine ayna tutmaya gelen küçük bir kızın hikayesi... * "Benim gözümden görseydin kendini, 'Benden yakışıklısı yok.' diye ego kasardın ortalarda. Valla düşündüm de iyi ki benim gözümden görmüyorsun kendini ha. Seni gidi p...