Lisya membuka mata. Dia sedang berada di dalam sebuah makmal yang berbau hanyir darah. Lisya bangun dari katil kayu tidak bertilam yang langsung tidak selesa itu!
Lisya bergerak ke bilik sebelah di mana dia tidur tadi. Terkejut dia melihat Arina dan Kharina dijerut tali dan direndam dalam air panas. Malah,anggota badan mereka berdua tidak lengkap-tiada kaki kanan dan tangan kiri! Tapi yang lebih pasti ialah... mereka sudah tidak bernyawa!
"Oh,Lisya dah bangun?" tegur suatu suara dari belakang. Lisya memalingkan wajah. "Tak mungkin!" teriak Lisya. "Kenapa? Tak percaya?" pembunuh tersebut tersenyum. "Macam mana kau boleh hidup lagi,Misya?!" teriak Lisya. Misya tersenyum.
Misya telah mati 2 tahun yang dulu kerana dilanggar lori semata-mata menyelamatkan Lisya daripada dilanggar lori terbut.Misya ialah kakak kembar Lisya.
"Aku yakin kau dah mati! Aku yakin la!!" teriak Lisya. "Ya,memang aku dah mati. Yang kau nampak sekarang ni Cuma roh. AKu roh yang tak tenanag sebab aku nak lindungi kau sentiasa Lisya!!" teriak Misya. "Kenapa?" soal Lisya.
"Kau tak suka orang yang bebas melakukan seks di mana sahaja,melakukan hubungan songsang dan seks haram,kan? Aku dah bantu kau hapuskan diorang ni!" marah Misya. "Tapi,bukan ini yang aku nak! Aku Cuma benci mereka...aku taknak mereka mati!" teriak Lisya.
"Ah! Kau pentingkan diri!!!" teriak Misya. Tiba-tiba suatu sangkar besar jatuh dari atas dan mengurung Lisya. "Kau nak buat apa ni!!" teriak Lisya,menggoncang-goncang sangkar itu. "Aku dah cuba puaskan hati kau. AKu ni roh,aku roh yang tak tenang..." nada Misya agak sayu. "Tapi,aku tak mintak semua ni!" marah Lisya. "DIam!" lalu Misya menyimbah asid ke muka Lisya. Lisya pengsan kerana asid itu memasuki matanya.
"Matilah kau."
-------------
YOU ARE READING
PEMBERSIHAN DOSA(Completed✔✔✔)
Mystery / ThrillerLGBT Semua tau LGBT tu apa Kenapa golongan ni makin berleluasa? Kenapa tak ada pihak yg menangkap mereka? Polis? JAKIM? Tok imam? Adakah penyelesaian dlm cerita adalah yang terbaik?