3. Shop till we drop

47 5 0
                                    

om 1 uur rijd de auto van Jessie voor mijn school. ik stap in. ''hello babe, how was school?'' vraagt ze. '' it was fun'' andwoord ik. we zetten de auto in een parkeergarage. want natuurlijk stond alles al vol. we lopen naar buiten en gaan bij Coolcat, H&M, Shoeby Fashion, Claires, Vero Moda, C&A, forever 21, america today en nog wat leuke boetiekjes kijken. tot slot gaan we met volgeladen tassen bij de starbucks zitten. ik bestel 2 Caramel Macchiato en loop terug naar ons tafeltje. ik ga zitten en geef haar de koffie. mijn telefoon gaat af. ik kijk erop en zie Joël staan. hij belt me dehele tijd al non stop. ik neem op. ''schatje het spijt me i kwil echt praten met je ik mis je'' zegt hij ''stop met bellen joël. je kans is weg. hou op.'' zeg ik en hang op. Jessie kijkt mij aan. ''Joël?'' vraagt ze en kijkt boos. ''yes. he can't stop calling it's so annoying. i don't want him back.'' '' i know lovely. he's not worth it believe me.'' zegt ze terwijl ze me aankijkt. ''iloveyou.'' glimlach ik. ''iek hou ok van jou'' zegt ze met een ongelofelijk accent. we moeten allebei lachen. als we thuiszijn gaan we nog een keer met zn alle eten en dan gaan we naar het vliegtuig. ''we skypen en bellen dat weet je he?'' zegt mijn moeder. ik knik. ik geef ze een knuffel en ze gaan weg. wij ook. op de terugweg app ik nog even met Dion en Nadia. ik kan niet wachten Nadia weer te zien. ze woont in Brussel en ik in Amsterdam. ze is daaer naartoe verhuist toen we allebei 12 waren. en nu zijn we 16. we zijn op de zelfde dag jarig. 26 december. ik heb haar nu 7 maanden niet meer gezien en we gaan elkaar snel weer zien hopen we. thuis aangekomen ga ik gelijk douchen en ga naar bed. ik moet morgen al om 8 uur op mn werk zijn. dus dat word half 8 opstaan. anders red ik het echt niet. stel je voor. ''dan komt Chris en zie ik er niet uit.'' ik schrik '' wat? CHRIS serieus Jade? stop hiermee'' zeg ik in mezelf en probeer te slapen maar ik kan mijn gevoelens moeilijk ontkennen. ik denk al aan chris sinds die botsing. en eerder vond ik hem al knap maar meer niet. ik val gelukkig snel in slaap.

sometimes i hate love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu