6. you're the one i love

31 5 0
                                    

ik doe open en zie Chris staan. nogal verbaast. ik kijk hem aan "hey babe, kom binnen " zeg ik en hij stapt binnen en kijkt zn ogen uit. " ik wist niet wat ik zag vooral niet toen dat hek vanzelf openging. net alsof het me zag" zegt hij op een rare manier. ik schiet in de lach. Jessie heeft opengedaan. "ik dacht dat enigst kind was" zegt hij "jessie is onze huishoudster." Chris die duidelijk de weg kwijt is omdat hij er net achter is dat zn vriendin een rich girl is kijkt heel verwarrend. " waarom heb je me niks gezegt" vraagt hij. ik leg m alles uit en hij knuffelt me " ik zou nooit denken dat je een verwent kreng bent. geloof me zo zie je er niet uit" ik geef hem een kus." ik zal je voorstellen aan jessie." zeg ik en pak zn hand en leid hem naar de keuken waar jessie de boodschappen weglegt. ze draait zich om en kijkt verrast "Hallo, jij Chris? vraagt ze met een amerikaans accent "hallo, ja ik ben chris" zegt hij en geeft een hand. "what a gentleman. ik ben Jessie " zegt ze. ik glimlach. "Jessie komt uit amerika, ze is hier komen wonen om mijn ouders te helpen en voor mij te zorgen en mij op te vangen als hun weg zijn. " Jessie knikt trots. "it was really nice to meet you Chris, but i've to go now. i have to change my clothes" ze loopt weg "JESSIE" Roep ik " ze rent gelijk terug "what's wrong?" vraagt ze geschrokken. ook Chris kijkt me raar aan "Last week we bought that dress. you know the white one?" " yes i know which one you mean. "put that dress on. it looks beautiful" ze glimlacht en knuffelt me " i'll do that. have fun guys!" ze loopt weer weg. ik pak wat te drinken voor mij en Chris en we gaan naar mijn kamer en gaan zitten op de bank en zetten de tv aan. ik lig tegen chris aan en hij heeft zn arm om me heen. "ik hou van je" zeg ik tegen hem. hij zoent me. "ik ook van jou" zegt hij en drukt zijn lippen weer op de mijne. opeens gaat mijn telefoon ik kijk erop. "wie is het?" vraagt chris me. "onbekent" zeg ik verbaast. ik neem op.

" Met Jade O'Hare "

" Jade met mij,, Joël. "

" Wat moet je eikel "

"ik mis je "

" ik jou niet ga weg."

"ik denk zoveel aan je ik krijg je niet uit mn hoofd. ik mis je en ik wil bij je zijn"

" een grote leugen. daar ben je goed in. in leugens. dat van ons bleek namelijk ook een grote leugen te zijn. ik ben verder gegaan. jij moest dat ook is doen. misschien met die trut van een daisy " snauw ik.

" schatje asjeblieft .."

"noem me niet zo. zo mag jij mij niet noemen. ga weg"

ik hang op en gooi mn mobiel weg in de stoel." schat wie was dat?" vraagt chris. "mn ex. het is al 7 maanden uit en hij wilt me terug maar ik hem niet." antwoord ik. hij ziet dat ik er niet over wil praten en laat het erbij. "ik ben er voor je lieverd" zegt hij en trekt me in een knuffel ik steek mn hoofd in zijn shirt en geniet van het moment dat dit misschien voor altijd kan zijn.

sometimes i hate love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu