7

4.6K 415 187
                                    

Baekhyun hala öylece duruyordu marketin girişinde. Chanyeol ise öpüştüğü kızdan rahatsız gibi duruyordu. Gözleri kapıya, Baekhyun'a kaydı. Onu görür görmez kızdan hızlıca ayrıldı, kapıya koştu. Kızın da duyabileceği şekilde Baekhyun'ı kavradığı kolundan sarsarak konuşmaya başladı.

"Sevgilim! İnan düşündüğün gibi değil!"

Baekhyun duyduklarıyla hala kıza kilitlenmiş gözlerini iki kez kırptı, şaşkınlıkla Chanyeol'e baktı. Chanyeol kızın göremeyeceği şekilde Baekhyun'a göz kırptı.

Baekhyun sonunda ne olduğunu anlamıştı, Chanyeol kızdan kurtulmak istediği için ona mesaj atmıştı. Baekhyun bunu anlamanın verdiği sevinci hızla bastırmaya çalışarak gerçek bir sevgilinin vereceği olası tepkiyi vermeye çalıştı.

Bir anda ani bir hareketle "Chanyeol bırak beni!" diye bağırarak kıza yönelmeye çalıştı fakat Chanyeol onu çoktan belinden kavramıştı. Kulağına yavaşça "Abartma." diye fısıldadı.

Etraftaki insanlar onlara bakarken kız hayal kırıklığıyla marketten çıktı, onların yanına geldi.

"Chanyeol sen... Biseksüel olduğunu ve sevgilin olduğunu söylerken ciddi miydin?"

Baekhyun sakinleştiğinde, Chanyeol kolunu onun omzuna atmıştı. Kıza bakıp "Evet," dedi. "Tanıştırayım ki ondan özür dileyebil." diye de ekledi.

Gözleri tereddütle Baekhyun'a kaydığında, Baekhyun Chanyeol'ü beklemeden kıza baktı, "Baekhyun ben," dedi. "Az önce öptüğün yakışı— çocuğun sevgilisiyim."

Baekhyun bunu söylediğine inanamıyordu, yüzünde bir gülümsemenin oluşmasına engel olamadı. Kızın gözleri dolmuştu, Baekhyun'a cevap vermeden hızlıca Chanyeol'e omuz atarak kaldırımda koşmaya başladı.

Kız onlardan uzaklaştıkça Chanyeol'ün de yüzündeki gülümseme sönüyordu. En sonunda kız gözden kaybolduğunda, kolunu Baekhyun'dan çekti. Baekhyun oluşan boşlukla önce duraksasa da gerçeğin farkına vardı, Chanyeol'e döndü.

Aralarındaki garip sessizliği bozan kişiyse ensesini kaşıyarak çekingence konuşan Chanyeol'dü.

"Topu... Sahada mı bıraktın."

basketball :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin