eskiden bu bölümde smut vardı, fazla rahatsız olduğum için kaldırdım. iyi okumalar🖤
*
Dudakları hala dudaklarımdayken alt tarafını yavaşça bana bastırıyordu ve bu beni çok zorluyordu.
Olmaz Baekhyun, onun sevgilisi var!
Aklıma dolan düşüncelerin doğruluğu beni sarsarken ikinci sarsıcı darbe de Chanyeol'den geldi.
Dudaklarımız sonunda ayrıldığında, benden uzaklaşmak yerine dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı.
Kokumu içine çekerek boynumu öpüyordu. Bu aşırı romantik görünüyordu gözüme ama kendimi frenlemem gerekiyordu.
"Chanyeol," dedim kendimi zorlayarak. Kekelemiştim istemsizce.
"Dur," diye devam etmemle hareketleri yavaşladı, en sonunda durdu. Kafasını boynumdan yavaşça kaldırarak alnını alnıma dayadı.
"Sorun ne?" dedi gözleri hala kapalıyken.
"Şaka yapıyorsun değil mi? Sorun mu ne?" dedim kaşlarımı çatıp.
Gözleri yavaşça aralanırken gözleri soru sorar gibi bakıyordu gözlerime.
"Sevgilin var senin, ayrıca eşcinsel bile değilsin. Öylece gelip benimle öpüşüp koklaşamazsın."
Son kelimeleri istemsizce söyledikten sonra utanıp bakışlarımı kaçırmaya başladım. Kusursuz yüzünde yamuk bir gülüş oluşurken, "Sen o mesajı attıktan sonra bende ne sevgili kaldı ne de heteroluk." dedi.
Yuh, sakin ol Baekhyun, bayılma sakın.
Daha sorgulayacağım şeyler çoktu fakat şu an bunların hiçbirini düşünecek halde değildim.
*
Sonunda yanıma uzandığında ikimizin de gözleri kapanıyordu.
Beni kendine çekti, yorganı üzerimize örttü.
Başım sevdiğim adamın göğsündeyken, hissettiğim sıcaklığıyla huzurlu bir uyku için gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball :: chanbaek
Fanfictiontexting🍃 * park chanyeol, basketbol takımı sadece sana yakın olmak istediğim için katıldığım bir takımdı ben sadece seni istiyorum çünkü sana çok fena tutuldum 230818