bölüm atmaya doyamadım zaten 5-6 kişiyiz güzel oluyo böyledkwicksikfms
*
Baekhyun çok kötü hissedeceğini düşünmüştü bu itirafı yaptıktan sonra. Ani gelen bir patlama sonucunda bir hışımla yazmıştı mesajı. Ekranı sessizce kilitleyip düşündü.
Şu an kendi kafasında mutsuz hissedeceğini sanmıştı ama aslında hissettiği şey üstünden koskoca bir yüktü.
Kyungsoo ile Chanyeol'e yaklaşma planı yapmışlardı, kolay olmayacağını biliyordu ama bu kadarını beklememişti.
Chanyeol'un bu kadar değişken olabileceğini asla hesaplamamıştı.
Takıma kabul edildikten sonra takımdakiler onu yalnız kaldıklarında resmen zorbalığa maruz bırakıyordu. Tek nedenleri ise kısa boyuyla o kadar devin arasında olmasıydı.
Chanyeol ise... Chanyeol'du.
Takıma ilk girme çabalarında ters davranmış, sonrasında çabasını gördükten sonra yumuşamıştı.
Bir de şu kız vardı tabii. Hele o olayı düşünmemeye karar vermişti Baekhyun çünkü ne zaman düşünmeye kalksa bir şeyleri yerine oturtamayarak kafayı yiyecek gibi oluyordu.
O gün markette kızdan kurtulmaya çalışmak için onu kullanmıştı, sonraki günlerde ikisini sürekli beraber görüyordu.
Doğal olarak yılmıştı artık fakat şimdi de Chanyeol bırakmıyordu onu.
Tek fark vardı: Baekhyun, Chanyeol'u sevdiği için, kendine, sadece kendine istiyordu. Ona sarılmak, öpmek, kokusunu sürekli yanında hissetmek istiyordu.
Chanyeol ise sadece takımının bir oyuncu kaybetmesini engellemeye çalışıyordu.
Baekhyun, tüm bu düşüncelerle birlikte dolan gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalıştı. Rahatlamıştı rahatlamasına ama canı da acıyordu bir yandan.
Mesajları şokla okuyan yanında Kyungsoo ise sesini bile çıkartamıyordu. Şu an arkadaşını teselli etmesi gerekiyordu ama şaşkınlıktan hareket bile edemiyordu.
Baekhyun sonunda telefonu sıraya bırakıp ayağa kalktı. Soo hala hareket edemezken Baek yavaşça sınıfın dışına doğru yürümeye başladı donuk gözleriyle.
Tuvalete girdiğinde bir süre aynaya baktı.
Kız olsam olurduk belki. diye düşünmekten kendini alamadı.
Sonra lavaboya eğilip akan soğuk suyu suratına çarptı. Aynı şeyi birkaç kez daha tekrarladıktan sonra kafasını kaldırıp tekrar aynaya baktı.
Öncekinden farklı iki şey gördü aynada.
Biri kendi ıslak yüzüydü, diğeri de arkasında, kapının yanında beliren Chanyeol'du.
*
ayyy biology notes'da da ilk öpüşmeleri tuvalette olmuştu burda da öyle mi yapsam ya da biraz üzsem mi sizi karar veremiyorum
önceki bölümde sorduğum şeylere bi cevap yazarsanız aşırı mutlu olurum he
tabii bi de anlayışınız için o kadar teşekkür ederim kii💕💞💘💓💗 çok seviyorum sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball :: chanbaek
Fanfictexting🍃 * park chanyeol, basketbol takımı sadece sana yakın olmak istediğim için katıldığım bir takımdı ben sadece seni istiyorum çünkü sana çok fena tutuldum 230818