29

3.1K 286 40
                                    

neden yanımda oturmuyorsun mesela şu an

takımın gelecektir şimdi keyfinizi kaçırmayayım

baekhyun saçmalama
senin için yer ayırdım yanımda
*Görüldü*

*

Baekhyun, dün tartışırken Chanyeol'un ona zorbalık yapan insanları yine ona karşı koruduğunda çok bozulmuştu.

Jongin ve Kyungsoo çıkmaya başladığında, bunu başta gizlemek istemişlerdi herkesten. Basketbol takımındakiler öğrenmişti çünkü Jongin'in telefonunu karıştırmışlardı ondan izinsiz. Kasıtlı olarak özellikle Chanyeol'den gizlememişlerdi kısaca.

Ama Chanyeol de bunu bilmediğinden haklı olarak kırılmış, tavır almıştı.

Baekhyun ise Kyungsoo'nun başka yakın arkadaşı olmadığından biliyordu. Dün Chanyeol'e bunu açıklamak için buluşmuşlardı ama ters tepmişti, gittikleri yerde takımdan birkaç kişiyi görmüşler, onlar da Jongin'e Kyungsoo'yla ilişkileri hakkında bir şeyler söylediğinde Chanyeol önce şoka girmiş, sonra karşısındakilere kırılarak yanlarından ayrılmıştı.

Şimdiyse dünkü konuşmadan sonra Baekhyun Chanyeol'un yanına gitmek istemiyor, Chanyeol de 'biraz' fazla tepki verdiğinin farkında olduğundan çok üstelemek istemiyordu.

Masada Kyungsoo ve Baekhyun tek başlarına oturmuş yemeklerini yiyordu, Chanyeol'un gözü sürekli Baekhyun'un üzerindeydi.

Büyü yapılmıştı onlara sanki, böyle küs olduklarında bir kurt sanki ikisinin de kalbini kemirip duruyordu.

Bir süre sonra Baekhyun ve Kyungsoo'nun masasına bir alt dönemden birkaç kız geldiğinde Chanyeol dikleşerek daha keskin bakışlar atmaya başladı oraya doğru.

Bu kızı biliyordu çünkü ortalıkta dedikodu dönüyordu Minju'nun Baekhyun'u sevdiğine dair. Chanyeol'un aklına bunun gelmesiyle daha da gerildi, üstüne bir de birlikte gülmeye başladıklarında kıskançlıkla çıldıracak gibi olan Chanyeol, sertçe kalktı yerinden.

İtilen sandalyesinin gürültüsü tüm yemekhanede yankılanırken onların da gözleri Chanyeol'e dönmüştü.

Baekhyun,  sevgilisinin hissettiğini biraz da olsa anlayıp kızları en başta göndermediği için pişman oldu.

Chanyeol tepsisini alıp tekrar sertçe mutfağa bırakarak oradan çıktığında, Baekhyun'ın kalbi biraz daha ezildi.

*

merhaba boss'taki minju, merhaba bir günde iki bölüm merhaba çocuklarının küs kalmasına dayanamayan kendim

boss'u okuyanlar için not: bu minjunun ordakiyle alakası yok isim bulmaya üşendim sadece ehe

basketball :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin