15. Bölüm

5.8K 356 285
                                    

İyi bayramlar!

Cho: Ben, hepinizi tanıdığım için çok şanslıyım. Her ne kadar seni sevmesem de Ginny, seninle tanışmak da güzeldi.

Ginny: Sağol, Cho. Ben de iyi ki seninle tanışmışım.

Harry: Bir çok şey yaşadık beraber. Umarım sağ çıkarız savaştan. Birlikte olalım yeter, eğer birlik olursak kazanırız.

Ron: Sanırım, savaş yakınsa itiraf etmeliyim. Pansy, seni yemeklerimden daha çok seviyorum.

Pansy: Ron, ben de seni seviyorum.

Neville: Luna, benim gibi sakar, ezik bir çocuğu sevdiğin için teşekkür ederim.

Luna: Neville, sen ezik değilsin. Harikasın. Asıl benim gibi çılgın birini sevdiğin için sana teşekkür ederim.

Hermione: Draco, ben kabul ediyorum teklifini.

Draco: Gerçekten mi?

Draco: Daha güzel vakit geçirebilirdik ama, savaş yakın.

Hermione: Seni seviyorum.

Ron: Hey! Siz karşı tarafta olmayacak mısınız?

Draco: Casusluk yapıyoruz.

Draco: Ve mione, ben de seni seviyorum.

Colin: Harry, seni iyi ki tanımışım. Senden son bir kez Colin dediğini duyabilir miyim?

Harry: Her ne kadar bazen can sıkıcı olsan da Colin, iyi bir insansın.

Fred: AHSKSŞSİLSPDLWSÖMSĞQĞQSŞÖZKDSPWÜWĞŞSÖXĞSDLİALSXŞĞZKWEĞDÜKWKDÜWÖEİSŞELDĞWLDÇXĞSMDĞXÜEDÜŞWKDĞWĞQÜSŞZÖS

George: Abi manyak mısınız? Biz şaka diye o duruyu asmıştık leşdşsğdlzps

Hermione: NE

Ginny: ABİ SİZ MANYAK MISINIZ ASIL

Ron: Ödüm bokuma karıştı

Harry: Yeniden hayatta kalmama gerek kalmayacağı için sevindim.

Luna: Olsun, birbirimizin değerini anlamış olduk.

Cho: Ginny senden nefret ediyorum.

Ginny: Öl Cho.

Michael: Boşver Cho, canım.

Ginny: Sen de öl Michael.

Harry: Aferin kızılım.

Yazacak çok bir şey bulamıyorum. Siz hangi sahneleri görmek istersiniz?

Harry Potter || WhatsApp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin