C

2.6K 220 5
                                    

Aku mengintainya di tepi locker sambil berpura pura membaca buku. Selama lamanya sanggup perhatikan dia walaupun dari sudut yang jauh. Tak pernah bosan aku memandang mukanya.

Dia sedang bersembang bersama kawannya. Dia memang mempunyai ramai kawan kerana dia seorang yang peramah, baik hati, bijak, handsome dan macam-macam sifat positif ade pada dirinya.

Muka yang sentiasa terukir senyuman manis di bibir. Rambut perangnya membuatkan dirinya tampak tampan sentiasa. Pakaiannya yang kemas itu boleh membuatkan aku tidak lekang memandangnya. Matanya pula sentiasa membuatkan jantung ini berdebar.

Namanya Dong Si Cheng dengan panggilan namanya ialah Winwin. Sesuai dengan orangnya yang sentiasa menang dalam pelbagai jenis pertandingan.

Seorang yang popular dikalangan pelajar perempuan. Dia dan kawannya Nakamoto Yuta memang digilai oleh ramai wanita.

Walaupun berlainan kelas tetapi aku tetap merebut peluang untuk memandangnya secara diam diam. Mungkin dia tak kenal aku kerana sapalah aku di sekolah ini? Hanya murid biasa.

Sebelum tu aku ingin perkenalkan diri. Nama aku ialah Anna Kim. Tak ade keistimewaan yang ada pada aku.

Loceng berbunyi menandakan waktu pembelajaran akan mula tak lama lagi.

Dia melambai ke arah kawannya dan berlalu pergi ke kelas. Nampaknya aku pon kene pergi juga takut nanti lambat habis kene denda.

•To be continued•

CRUSH | Winwin NctWhere stories live. Discover now