Răpirea

81 9 4
                                    

Fata alerga pe o alee întunecată, felinare se aprindeau pe măsură ce ea se apropia, o vedea, vedea ușa cum se închide și alerga îngrozită spre ea. Ușa se închidea tot mai mult, un gol în stomac o făcu sa se schimonoseasca de durere. Voia doar sa intre în camera, sa fie în siguranță. Dar ușa s a închis și a simțit ghearele rupând o în bucăți. Durerea o inunda, apoi se trezi cu transpirația inundandu-i fiecare părticică din corp și lipindu-i parul de ceafa. Era dimineață, se ridica grăbită din pat, făcu un dus, se îmbracă și fugi spre cafeneaua mătușii sale. Lydia trebuie sa fi înnebunit singura. Lydia, cea mai buna prietena a ei, era o fata bruneta, mica de înălțime, bine, nu ca ea era prea înaltă. Mereu se gândea la frumusețea și naturalețea Lydiei.
Ea nu se putea mândri cu asta, avea undeva pe la 1.65 și era plata doar micul bust și ochii verzi ce o mai ajutau...

Ajunse la cafenea și intra.
- Bună Lydia.
- Unde ai fost pana acum?! E zece, ai întârziat doua ore!!
- Scuze... Nu știu ce s a întâmplat... Nu m am putut trezi...
- E ok, bine ca n a aflat mătușa ta..
- Mersi mult..
- Bine... Eu ma duc pana la baie ca te am așteptat destul. Du te la tejgheaua ta și sa nu te miști de acolo
Sophia făcu exact ce ii spuse.. Dar, după toții anii aceștia nu înțelegea de ce toată lumea insista ca doar Lydia sa stea la tejgheaua din partea opusa fata de a ei. Dintr o data îl văzu.. Băiatul înalt, brunet, mereu se ducea la tejgheaua Lydiei... Era și logic, doar nu ar fi ales o pe ea, o fata șatenă cu puțin bust, în locul Lydiei, scunda dar tandra cu talie subțire și fund bombat, nu o întrecea în bust, dar era superba, toți băieții întorceau capul după ea pe strada. Și totuși ceva ciudat se întâmplă, băiatul își întoarse brusc privirea și se îndrepta fix spre ea cu ochii ațintiți asupra colierului sau, singurul lucru lăsat de tatăl sau... Un cerc înconjurat de spirale cu un semn ciudat în mijloc.. Băiatul se îndrepta fix spre ea și emoționată lasă privirea în jos îngrozită de faptul ca va trebui sa l servească... El era superb... Iar ea, ea era doar o fata, nici nu se comparau dar apoi se trezi cu o mana la gura și se lasă întunericul.

Coltii Lui  [vol 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum