Lumea din umbra

25 5 1
                                    

M am urcat in masina in tacere imediat dupa ce Lydia m a dezlegat. Recunosc, m am cam gandit sa fug sa rup pamantul, dar cel mai probabil as fi fost prinsa de Murphy in 2 secunde, iar daca nu, unde m as fi dus?
Ne avand de ales m am asezat pe bancheta din spate si m am incruntat cand am vazut o pe Lydia asezandu se langa mine.
- Te rog nu te mai uita asa la mine. Dupa ce o sa ti explic o sa fie totul mai usor, dar nu aici. spuse ea cu glas tremurand.
- Te rog! spuse aceasta aproape izbucnind in plans cand vazu ca o ignor.
- Bine..., am spus intr un final, dar tot n am incredere in tine.
- Ar trebui sa ai. spuse Murphy si ma facu sa tresar dandu mi seama ca uitasem complet de el.
"- Tu normal ca poti sa ai, probabil sunteti impreuna, inca un lucru pe care mi l a ascuns fata pe care am crezut o cea mai buna prietena.." mi am spus eu si fara sa vreau m am incruntat.
- Lydia, o sa opresc la fast food ul asta, ce vrei să iau de mâncare? spuse băiatul.
- Ia mi un hot dog si o porție de cartofi, iar ei cumpără i o cola si niste aripioare picante.
M am încruntat imediat nervoasă pentru ca uram ca Lydia ma cunoștea atat de bine. Pot sa jur ca am vazut o sclipire in ochii lui Murphy, dar cand m am uitat la el avea aceeași fata inexpresiva. A coborât din masina si din nefericire am rămas singura cu Lydia.
- Promit ca o sa ți spun totul dupa ce o sa ajungem in fata Consiliului, de mult timp vor sa vorbeasca cu tine, dar a fost greu sa te ținem sub supraveghere atâția ani.
Am ignorat o in continuare pentru ca daca as fi vorbit, mai mult ca sigur as fi izbucnit in lacrimi. Aceasta păru sa observe si ma stranse tare in brațe, n am mai reusit sa ma abțin, toate cele intâmplate in ultimele zile s au aruncat asupra mea si am plans in brațele prietenei mele.
- Ce cuplu frumos de lasby avem aici. a spus Murphy plin de aroganta, dar s a oprit cand a vazut ca am lacrimi in ochi si a revenit la starea lui de nepăsare.
- Chiar nu poti sa ti pastrezi pentru tine aroganta macar cateva minute?spuse Lydia indignata.
- Si unde ar mai fii amuzamentul?
- Esti un mare ingamfat. am intervenit eu.
- Mvai, domnisoara sunt o plata s a trezit sa vorbeasca.
Cu o rapiditate anormala, Lydia a scos un cutit din cizma, "-Avea un cutit in cizma??", si s a repezit la Murphy, dar acesta s a miscat atat de repede incat nu am vazut decat o umbra, nimeni nu putea sa se miste asa rapid,
cumva a dat masina pe pilot automat, a ajuns pe bancheta din spate langa mine, ia sucit dureros mana Lydiei si i a pus propriul cutit la gat ranjind ca un nebun, aproape am ramas fara respiratie cand i am simtit respiratia in ceafa si mi a soptit in urecehe:
- Nu i asa ca sunt al naibi de perfect?
Apoi, dracu stie cum, a ajuns la fel de rapid la volan si a condus mai departe ca si cum nimic nu s ar fi intamplat cu o expresie aroganta si foarte enervanta.
- Cand ajungem la sediu ar fi bine sa stai pe langa noi, altfel nu te vad prea bine, o, si ai grija ce i spui Consiliului, probabil or sa te faca ei sa intelegi.
Am mers tacuti inca jumatate de ora, apoi masina s a oprit si, trebuie sa recunosc, eram al dracu de speriata de ce urma sa se intample.
- Am ajuns, mi a spus Lydia fericita.
Am coborat din masina , si fara sa ma pot abtine, am ramas cu gura cascata, astia stateau intr un adevarat castel, o cladire inalta cu turnuri negre care luciau in lumina cerului, parca provocandu l sa incerce numai sa i compare frumusetea cu a oricarei alte cladiri. Vazandu mi expresia Murphy ranji intr un fel care l ar fii facut pana si pe Lucifer sa tresare.
- Bine ai venit in Lumea din umbra.

Coltii Lui  [vol 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum