Adevarul

36 4 1
                                    

- Mamă? Mătușă Meredith? Ce adevar? Despre ce vorbeste? spuse fata simtind cum ochii i se umplu de lacrimi siroitoare.
- Scumpa mea, adevarul e ca te am mintit....
- Mamă ce se întâmplă?
- Tatal tau nu te a părasit.... El a avut o misiune... Profetia spune ca tu esti singura care l poate aduce inapoi... Dar e prea periculos, nu mi pot lasa fetita sa porneasca in asa ceva! striga femeia inundata de lacrimi.
- Despre ce vorbesti? am spus simtind cum mi se ridica inima n gat aproape nemaiputand sa respir.
- Tatal tau era vampir! Si tu o sa devi unul cand o sa implinesti 17 ani!
    Am simtit cum mi se inmoaie picioarele si mai ca am cazut, dar am simtit doua maini puternice tinandu ma bine asa ca m am intors uimita si l am vazut pe Murphy, of cat ma enerva baiatul asta, chiar si in aceasta situatie nu avea nicio expresie pe fata.
  - Draga mea, iarta...
  - Ce altceva mi ai mai ascuns?!Cum ai putut?!
  - Iarta ma ... Am vrut sa te protejez!
  - Ce altceva imi mai ascunzi!? am strigat eu si daca inca n as fi fost legata si tinuta bine de Murphy, m as fi repezit la ea.
  - Tu si talismanul sunteti singura sansa de al salva pe tatal tau si pe mama lui... a spus ea uitandu se spre Murphy si pentru prima data de cand o stiu pe mama am vazut gelozie pura n ochii ei.
     O liniste mormantala se abatu peste noi. Lacrimile nu mi se mai opreau si simteam ca cedez, apoi Lydia fu cea care vorbi:
  - Sophy, daca vrei sa mergi cu mama ta nu ne impotrivim, dar ai putea sa stai cu noi... Intr o casa confortabila a adaugat ea repede vazand privirea mea agasanta.
   - Merg cu voi, dar doar pentru ca nu vreau sa mai am de aface cu ea, am spus uitandu ma spre mama care izbucni si mai tare in plans.
    Dadu sa spuna ceva, dar Meredith o apuca de mana si practic o târî pana la masina, apoi porni furioasa si intr o secunda disparu.

Coltii Lui  [vol 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum