Minciuna

48 7 1
                                    

Sophia deschise ochii și îl văzu pe Murphy. Voia din toată inima să se ridice și să i lipească una,o ardeau palmele de pofta,dar știa că dacă ar fi făcut o probabil ar fi avut de suferit,o vedea în ochii săi .
- Unde sunt? Ce vrei de la mine? Ce mi ai făcut?întrebă ea.
- Răbdare,toate la momentul potrivit. Pentru inceput,spune mi ce știi despre tatăl tău.
- Nu este problema ta. N o să ți spun nimi...
Băiatul o apucă de barbie strângând o dureros fara pic de milă și cu o pricepere puțin prea evidenta.
- Asculta frumoaso,aici facem cum spun eu,nu ne dam cu părerea,nu întoarcem vorba și răspundem la întrebări. Altfel... o s o cam încurci .
- N-numele lui era D-dylan McCaren . A disparut imediat după ce m am născut eu ....
- Nu mă interesează asta,știu deja asta ,mă interesează din ce clan făcea parte sau unde a dispărut .
- Ce vrei de la mine?Despre ce clan vorbești? Ești smintit sau te prefaci?
- Super tare am de aface cu un vampir care nu știe că e vampir.
E țăcănit,e dus complet,trebuie neapărat să scap de aici. Cine știe ce îmi poate face. Sigur e drogat. Dar totuși privirea băiatului era una rece și de nepătruns,nu enervata sau disprețuitoare,mai mult plictisita și cu un strop de curiozitate de care Sophia, îndrăznea să creadă că nici el nu și dădea seama.
- Nu te mai holba la mine că și cum aș fi țăcănit. Hai ridica te trebuie sa merg la maica ta sa te răscumpere. Tot ce ai știut până acum a fost o minciună,iar băiatul aruncă o privire spre colierul ei.

Coltii Lui  [vol 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum