Subaru:
Hey eu sunt Sakamaki Subaru,sunt un copil de 5 ani care este foarte cuminte si bland.Eu imi iubesc mama foarte mult si ea pe mine dar exista si probleme intre mama si fiu nu?Eu nu am acele probleme ,mama zice ca daca o sa fiu un baiat cuminte si ascult de ea o sa ma iubeasca foarte mult.In momentul de fata stau in camera mea si ma uitt la desene.Mama este plecata pana la mama tripletilor , eu am urato dintotdeauna.
(Eu)-Mama oare stie ca daca ma paraseste eu nu o sa mai am o viata ca acum?Imi zic eu in minte.
Usa de la camera se deschide si pe ea intra Reiji .
(Rj)-Subaru haide la masa asa a zis mama ta!
(Eu)-OK ReijI!
El a plecat din camera , eu stang televizorul si plec jos.Cand ajug jos toti erau la masa mai putin eu.M-am asezat langa mama si am inceput sa mâncam.Dupa ce termin de mancat ii spun mamei daca pot sa ma duc in gradina cu flori din spadele castelului , ea ca deobicei ma lasa .M-am ridicat de la masa si am mers in gradina.Cand am ajuns acolo la trandafiri albi al mamei erau Beatrix cu Shu care se pare ca se certau. Eu am plecat unde imi era locul printre trandafiri si le-am dat apa si le-am taiat spini , am rupt doi trandafiri pentru ai duce lui Beatrix si lui mama .
(Eu)-Beatrix pofitim!Si i-am înmânat trandafirul.
(Bt)-Multumesc Subaru ! Vezi Shu ?
(Shu)-Vad mama , eu nu sunt ca si el!
(Eu)-Shu trebuie sa iti iubesti mama! Eu imi iubesc foarte mult mama dar si pe Bearix ! Bine ma duc sa-i duc celalat trandafir lui mama ! Pa Beatrix si Shu!
(Bt&Shu)-Pa Subaru!
Am plecat de acolo si am mers in camera lui mama.Era pe pat si dormea , am asezat trandafirul in vaza de pe noptiera si m-am asezat langa ea si am adormit.
Hey asta este prima carte a mea . Sper sa va placa.
CITEȘTI
Copilaria Lui Subaru
VampireCu toti stim cum este copilaria lui Subaru dar in cartea asta o sa ma pun si pe mine ca si sora sa mai mare !