De dimineață mă trezesc cu mama lângă mine care încă dormea , m-am ridicat încet și am plecat din cameră .Am coborât jos unde erau Cordelia și Richter care cred nu am vazut bine dar se pupau,cand am vrut sa ma duc unde erau ei ma oprit Ayato !
(Ay)-Nu te duce ...... lasă-i sa se înghită !
(Eu)-Bine!
Dar dupa ce a plecat Ayato de langa mine , eu am plecat in bucatarie si am trecut pe langa ei dar nu am avut un noroc așa mare să nu ma vadă!
(Cd)-Subaru? Ce cauti treaz la ora asta ? Christa macar este treaza?
(Eu)-Da! Sunt treaz pentru a bea apa ! Mama inca doarme!
(Rt)-Bun deci o sa ma duc sa o scol pe Christa ca sa te puna sa dormi ca este ora 7 dimineata si tu nu dormi!
Ce prost mama stie ca ma trezesc la ora asta ca beau un pahar cu apa.Imi spun eu in minte .
(Cd)-Subaru te rog sa mergi la bucatarie si sa bei apa dupa du-te inapoi la culcare!
(Eu)-OK Cordelia!
Ok asta a fost foarte ciutat dar am facut cum mi-a spus . Am baut si m-am intors in camera dar pe drum m-am intalnit cu Richter dar nu l-am bagat in seama.Cand am ajuns in camera mama ma astepta treaza si foarte nervoasa pe mine!Ce io fi zis ca este nervoasa!
(Mama)-Subaru de ce a venit Richter la mine si ma trezit ?
(Eu)-Mama am fost sa beau apa si el cu Cordelia au fost in sufragerie si a vrut sa iti zică sa vi dupa mine si sa ma pui inapoi la somn!
(Mama)-Subaru cand este el in casa nu mai iesi din camera sau macar verifica camerele ca sa vezi daca este in casă! El asa este de cand il stiu!
(Eu)-Bine mama!
CITEȘTI
Copilaria Lui Subaru
VampireCu toti stim cum este copilaria lui Subaru dar in cartea asta o sa ma pun si pe mine ca si sora sa mai mare !