(?????)-SUBARU!!!!
Dupa asta totul devine negru!
Rebeca povesteşte :
Eram cu Carla si cu Shin la ei acasa cand sa plec aud un urlet atat de familiar, am inceput sa alerg si cand ajung acolo il vad pe Subaru cum este atacat de un lup alpha!!!
(???)-Vai ce sa întâmplat?
(Eu)-Carla nu stiu dar sigur lupul acela nu scapa viu!
(Carla)-Esti cam rece nu crezi? 😏
(????)-Nii-san are dreptate Rebeca!
(Eu)-Shin veziti de treaba!
(Shin)-Bine lupoaico si ce ai de gând sa faci cu acel alpha???
(Eu)-Aici o sa ma ocup eu! Nimeni nu se atinge de fratele meu! 😈
(Carla)-Dar cu noi cum ramane! Noi nu facem parte din familie?? Sau pentru ce suntem noi!??
(Eu)-Carla dragule si voi faceți parte din familia mea dar Subaru este fratele meu mai mic!
(Carla)-😳 Bine si ce ai de gând sa faci? Cum vrei sa il ataci?
(Eu)-Carla cat timp nu am fost acasa stii ce am facut?
(Carla)-Nu,ce ai facut?
(Eu)-Am luptat cu lupi alpha dar si cu lupi cum am fost eu odata!
Carla si cu Shin au ramas surprinsi cand m-au auzit!
(Eu)-Carla,Shin voi înconjurati lupul si eu atat din fata!
(Ca&Shi)-Bine!
Sau transformat în lupi si l-au înconjurat si eu am facut la fel doar ca l-am atacat din fata, nu dupa mult timp lupul care era a rămas numai oasele de el!
(Eu)-Multumesc Carla, Shin!
(Ca&Shi)-Nu ai pentru ce Rebeca! Si acum ce vei face cum o sa ii explici la doamna Christa de ce esti plina de sange si Subaru este ranit???
(Eu)-Nu stiu cum fac asta dar cu siguranţă noi pentru o perioadă nu o sa ne mai vedem!
(Carla)-De ce spui asta? Ce noi nu putem sa venim la tine acasa? Chiar daca tatal tau nu ne lasa dar ne lasa vara noastra Cordelia!
(Shin)-Carla are dreptate noi poate nu suntem vampiri si tatal tau nu ne lasa sa venim dar cu Cordelia in casa putem!
(Carla)-Si mai este ceva ce noi putem face pentru tine si fratele tau!
(Eu)-Ce puteti face??
(Carla)-Puteti sta peste noapte la noi! O săi zicem la mama ce sa intamplat si o sa o sune pe Cordelia ca sa ii zica la mama ta ca sa nu se îngrijoreze!
(Eu)-Chiar poate sa il lase pe Subaru sa stea peste noapte ca sa se vindece si sa nu ma vada mama ca am sange peste tot!
Cei doi dau din cap afirmativ si eu sar de bucurie! Il luam pe Subaru si mergem la conacul lor! Cand ajungem si intram in sufracerie si mătuşa Krone ne vede este puţin speriata dar si ingrijorata!
CITEȘTI
Copilaria Lui Subaru
VampireCu toti stim cum este copilaria lui Subaru dar in cartea asta o sa ma pun si pe mine ca si sora sa mai mare !