9

13 3 0
                                    

Subaru pov
Suntem in Decembrie deja..câteva zile și pe 10 Ianuarie Rebeca pleacă...nu vreau asta dar din câte am înțeles ea o sa vine peste câteva luni după ce pleacă...și parca văd ca vine peste câțiva ani..in fine numai ma gândesc la asta și ma duc jos la frății mei. Acolo îl văd pe Carla cum vorbea cu Shin despre nu știu ce, ma apropri de ei.

(Eu)-Căutați pe cineva?

(Carla)-Doamne ce mai speriat Subaru..sincer o așteptăm pe Rebe ca sa plecam in oraș,vrei sa vii și tu?

(Shin)-O sa avem grija de tine! spune și zâmbește

Când am vrut sa le răspund o văd pe sora mea cum coboară scările îmbrăcată intr-o rochie neagrași o pereche de ghetuțe in picioare.

(Reb)-Scuze ca a durat atât dar nu am știu unde îmi este rochița!☺️

(Carla)-N-Nu face nimic...Rebeca vream sa îți spun ceva...

(Shin)-Lasă la mine bâlbâitule.Vream sa te întrebam dacă putem sa îl luam și pe Subaru in oraș cu noi, se distrează și el puțin, te roooggg multtt!!!👏🏻🙇🏻‍♂️

(Reb)-Off doamne bine, fugi zi la mama ca vii cu mine, dar nu ii zici ca mergem in oraș ii zici ca ne plimbam ca așa numai ne lasă pe niciunul! Ai înțeles prichindel?

(Eu)-Da! si fug in camera ca sa ma schimb și sa ii zic la mama ca plec.

Ma îmbrac,ies din camera și ma duc in camera cu oglinzi unde era mama

(Eu)-Mama...

(Mama)-Da Subaru

(Eu)-Pot sa ma duc cu Rebeca sa ma plimb? Te rog mama!!?

(Mama)-Desigur dragule,mai sa stai pe lângă ea și sa nu te duci de nebun singur,bine?

(Eu)-Bine!

O iau in brațe și fug la Rebeca și cei doi lupi.
Când ajung in sufragerie dau direct in Kanato și ii dau ursul pe jos,dar pana sa zică ceva vine Rebeca și il da înapoi. Ma scăpat sormea de la moarte! Trec pe lângă Kanato și merg la Shin și Carla in urma mea venea Rebeca.

(Rebeca)-Deci te lasă?

(Eu)-Dap!

Da din cap și ieșim pe usa și mergem in oraș.

Peste câteva ore, Rebeca pov:

După ce ne-am plimbat prin magazine și am fost sa mâncam am plecat spre casa doar ca pe drum spre casa ne întâlnim cu Giesbach

-Stiti cumva unde as putea sa ma ascund? (Carla)

-De ce? (Giesbach)

-AAAAAAAAAA!!!!!!!(toti)

Ne-am speriat așa tare de el când a apărut in spatele lui Carla încât am fugit la Shin in brațe și cu Subaru pe urmele mele😅

-Nu știam ca sunt așa urat încât sa va speriați de mine,și de ce vrei sa te ascunzi Carla? (Giesbach)

-Fiindcă nu mai ma lași in pace sa ma distrez și eu ca un copil!(Carla)

-Uite ultimele zile pe care o sa le petreci cu Rebeca o sa le petreci distrându-te și relanxandu-te,bine? (Giesbach)

-Bine! Acum te rog dacă nu te superi am plecat!(Carla)

Oare câta bătaie is ia pentru ce ia zis acum? Of Carla of! Ajungem la Conacul Tsukinami și ii lăsam pe cei doi frați și după plec și eu cu Subaru acasă unde ne aștepta o mare cearta între Shu,Reiji și Beatrix, of doamne ce copiii!!!!

________________________________________________________________________________

Helloooo am revenit după un an întrec in care nu am mai găsit contul și nu am mai putut scrie nimic,dar totuși acum sunt aici și pana nu termin cartea asta nu ma las jur pe ce am mai stand și alea sunt anime-urile :)) no bun ii ora 3:00 am și eu am termin un capitol de doar 629 cuvinte,hai noapte buna și ne auzim mâine cu un alt capitol sper

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 27, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Copilaria Lui SubaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum