Lakros

19 0 0
                                    

No a než jsem se nadál, tak přišel večer zápasu. Vysprchoval jsem se a natáhl na sebe tmavé rifle. V koupelně jsem ze zrcadla vytáhl vůni a znechuceně se na ní podíval. Ten smrad byl strašný. Otevřel jsem víčko a pořádnou dávku toho smradu, jež ostatním voněla, na sebe dal. Málem jsem se kvůli tomu pozvracel, ale vydržel jsem to. Když už jsem si na vůni zvykl, tak to šlo.

Vyšel jsem z koupelny a hodil na sebe černé tričko s nápisem 'Zabil jsem Santa Muerta a dostal tohle tričko!'. V Mexiku jsem ho nosit nemohl, už jen kvůli tomu, že Snata Muerte je stále aktivní a i já se jich bál. Na to jsem si vzal černou koženou bundu, do níž schoval krabičku cigaret a jeden z mých starých zapalovačů značky Zippo, co mi zůstal. S tím jsem seběhl dolů a zjistil, že na mě čekají. Nastoupil jsem do auta a vyrazili ke škole. Tam jsme zastavili asi za deset minut.

Vystoupil jsem z auta a hned zamířil na tribunu. Cestou mě však předběhla Alison a zamířila k jedné zrzavé dívce, jež jsem s ní již jednou viděl. Když už jsem si chystal sednout, tak mě chytil Chris za rameno a významně se mi podíval do očí, že vedle své dcery bude sedět on. Takže já si musel sednout vedle matky jednoho hráče. Jediné štěstí bylo, že si nechtěla povídat.

Hra začala a já věděl, že tu hru nechápu. Vstával jsem a tleskal s ostatními, ale jinak netušil, která bije. Pak si však všiml, že ostatní hráči nehází míček číslu jedenáct. Než Lydia, tak se ta kamarádka Alison jmenovala, řekla, že to je Scott, tak mi to došlo. Bedlivě jsem ho sledoval a najednou si všiml, jak se Alison s Lydii zvedli a nad hlavou drželi transparent. Ten však podporoval nějakého kluka a Scott to nebyl.

Podíval jsem se na mladého vlkodlaka a modlil se, aby se ovládl. No a od té chvíle se hra posunula na jinou úroveň. Scott získal míček a sám šel na bránu. Bravurně se vyhýbal protihráčům. Dokonale mě to vtáhlo do hry, a když dal gól, tak jsem vyskočil a nadšeně vykřikl. Následovaly další góly a já snad poprvé v životě cítil jaké to je být fanouškem.

"Vidíš, říkala jsem, že se ti to bude..." začala Alison, ale já jí zvednutím ruky přerušil.

"Soustředím se. Hele, protihráč mu hodil dobrovolně míček! To jde? To ho nemusí brát?" vyhrkl jsem a Alison se zasmála nad mým nadšením.

"Seš větší fanynka než já."

Dál jsem sledoval hru a všiml si, jak se Scott zastavil. Vypadala to, jako by váhal, zda vystřelit. Jenže já věděl, že ztrácí kontrolu. Jako dítě jsem to zažíval často. No jenom pár měsíců. Musel jsem se naučit ovládat rychle. Což by měl i Scott. Vystřelil a míček prorazil síťku brankáře. Všichni vyskočili a křičeli nadšením. Já se zvedl a mířil z tribun.

Vešel jsem do školy a poslouchal všechny zvuky. Když jsem našel Scotta, tak už u něj byla Alison a ve dveřích stál nějaký kluk. Viděl jsem ho sedět na lavičce, asi ho tam měli jen do počtu. Rychle jsem se schoval za roh a poslouchal rozhovor uvnitř. Ten s Alison byl krátký, ale s tím svým kamarádem se bavil déle. Takže jsem u jeho konce vklouzl dovnitř.

"Vážně jste si mysleli, že tu holku zabil Derek?" začal jsem, protože jejich rozhovor jsem slyšel a znal okolnosti Derekova zatčení. S Chrisem jsme se o tu mrtvou také zajímali.

"Jak to víte? Kdo vůbec ste?" vyhrkl překvapeně Scottův kamarád.

"Takže se ti Scott nepochlubil o tom, že se setkal s lovcem? Zajímavé," usmál jsem se na ně a udělal k nim krok. "Copak? Myslel sis, že o tobě nevím?" zareagoval jsem na Scottův překvapený výraz a strach v jeho očích.

"Jak ste to poznal?" nechápal Scott a já se usmál.

"Víš, mám na to dobrej čich," odpověděl jsem tajemně a podíval na jeho kamaráda. "Dohlédni na to, aby se uměl ovládat. Úplněk se blíží a já bych nerad říkal Šedohřbetovi, že jeho zajímavý objev má na rukou krev."

"Kdo je Šedohřbet?" vyhrkl Scott.

"Zeptej se Dereka," řekl jsem a zazubil se na něj. "Pokud ti teda něco řekne."

S těmi slovy jsem odešel z šaten a venku vytáhl hned cigaretu. Zapálil jsem si jí a natáhl do plic nikotinový kouř. Po dlouhé době jsem se cítil hned zase líp. Žádné pachy a myšlenky se lehce urovnaly. Takže jsem začal přemýšlet o tom, zda bylo dobře, že vědí o Šedohřbetovi. To že je v Californii není nejlepší. Lovci, vlkodlaci a mnoho dalších se začne obávat. Ale doufal jsem, že Scott a Derek se to budou snažit udržet v tajnosti.

Jen, co se cigareta zkrátila na tolik, že nemělo senu jí dál mít, tak jsem jí zašlápl a vyrazil na parkoviště. Tam už na mě čekali a já věděl, že budu mít problém, protože ze mě byl cítit kouř oné jedny cigarety. Nasedl jsem proto rychle do auta a připoutal se. Celou cestu bylo ticho. Chris si mě vzal stranou až doma.

"Tak jo, dej mi je!" poručil a já se zatvářil, že nevím, o čem mluví. "Nedělej ze sebe blba a naval ty cigára!"

"Fajn," zabručel jsem a vyndal krabičku z kapsy od bundy a podal mu ji.

"Nemysli si, že mi tvý tátové neřekli, proč žvejkáš ty hnusný žvýkačky. Copak nevíš, že tě to může zabít?" zeptal se mě a přitom zamával krabičkou před mým obličejem.

"Vím, ale víš, jak to mám. Ty pachy se nedají snést a to necítím ani polovinu z toho, co vlkodlaci," řekl jsem provinile.

"Ale to neznamená, že budeš kouřit jako tovární komín. Hlavně ne před mou dcerou. Víš, že je ve věku kdy se bouří. Dokonce i ty si v jejím věku utíkal z domu," připomněl mi a já se zasmál.

"Jenže já utíkal za holkou," mrkl jsem na něj.

"Umm...." začal se zvednutým prstem, ale pak jen zavrtěl hlavou a popadl mě zezadu za krk a odvedl dovnitř. "Ty seš taky případ," zasmál se a já se smál s ním.

Jen co jsem se dostal do pokoje, tak ze sebe dostal všechno oblečení a zalezl do sprchy, abych ze sebe smyl tu vůni. Vlastně mě překvapilo, že jí Scott nezaregistroval. I když je fakt, že se soustředil na něco jiného. 

Lovcovo tajemství [FF Teen Wolf]Where stories live. Discover now