Kate

11 0 0
                                    


Dny se ploužili a jediná zajímavá událost byla, že někdo napadl řidiče autobusu. S Chrisem jsme se dali do pátrání a snažili se přijít na to, kdo by to mohl udělat. Jenže než jsme mohli na něco přijít, tak jsem ho navštívil v nemocnici. Když jsem viděl, že se jeho zranění nehojí, tak mu vpíchl něco, co jeho utrpení zkrátilo. Nedělali mu pitvu, protože bylo jasné, že podlehl zranění.

Netrvalo dlouho a v noci mě vzbudil Chris, abych vstal, že má Kate problémy. Takže jsem se s velkou nechutí oblékl, obul a vyrazil dolů. U schodů jsem se málem srazil s Alison, ale Chris jí uklidnil, že má jen její teta nějaké potíže s autem a nejde o nic vážného. V autě jsem si pak ještě nasadil brýle a byl úplně hotov na setkání s Kate.

Cestou jsem uslyšel výstřel a vytí. Cukl jsem sebou přitom. Naštěstí to Chris nezaregistroval. Musel jsem se kousnout do tváře, abych se neproměnil. Nesnášel jsem Alfy. Ale zabít je nemůžu, protože stát se jedním z nich taky nechci. Zodpovědnost a všechno kolem by mě trýznila. Jsem radši bojová Omega, jak si rád říkám.

Zastavili jsme u Katina auta a vydali se jí hledat, což bylo snadné. Našli jsme jí v areálu bývalé továrny. No a nebyla zrovna nadšená, že nás vidí. No spíše Chrise, když se podívala na mě, tak jí v očích nadšeně zajiskřilo.

"Ale Chrisi, málem jsem ho dostala," usmála se uraženě na svého bratra.

"Trefila jsi někoho?" zeptal jsem se a ona přikývla.

"Jasně, mexičánku, ale ten má max osm a čtyřicet hodin. Pochybuji, že by se z toho vylízal," řekla a vydala se k autům.

"Skvělí... Snad to byl vlkodlak a ne nějaký parkourista," zabručel jsem za ní a ona na to jen mávla rukou.

Doma jsem zapadl do pokoje a zamkl se. Kate dostala pokoj, co nyní sloužil pro hosty. Ten původní jsem zabral já a od toho jejího byl dost daleko. Druhý den ráno jsem vstal později. Ani jsem se neobtěžoval navlékat tričko a vyrazil jen v kalhotách a slunečních brýlích. Než jsem se vydal ze schodů, tak jsem zaslechl od Katina pokoje hlasy. Zamířil jsem tam a zaklepal na rám dveří.

"Tak co kutíte dámy?" zeptal jsem se jich a obě se na mě překvapeně podívali.

"No ne, ne... Mexičánek se probral a hned vystavuje na obdiv své svaly. Jen naolejovat a seš jak model," zasmála se Kate. "To ti tu takhle chodí normálně Alison? Jestli jo, tak to musí ten tvůj žárlit."

"No dneska má na sobě aspoň kalhoty," zašklebila se Alison.

"Hele, tehdy jsem měl ručník a taky jsi vešlo do mého pokoje, když jsem byl v koupelně," bránil jsem se a následně sklopil pohled na mé lehce vypracované tělo, co bylo i dost hubené. "Dík Kate, ale olejíček radši na jiný věci," usmál jsem se a pohlédl na ní.

"Fuj, seš nechutnej Charlie," vyhrkl Alison.

"Já? Prosim tě, má drahá polovička má zase radši vosk, to je teprve něco," zakřenil jsem se a rychle se vyhnul letícímu polštáři.

"Nemluv o takových věcech, je to nechutný," ztěžovala si Alison.

"Ále, nedělej, že bys to už s tím svým nechtěla zkusit. Já v tvým věku už panic nebyl a silně pochybuju, že Kate byla..."

"Hele, je to její věc," zarazila mě Kate a vstala z postele. Došla ke mě a usmála se na mě jako sluníčko. "A teď padej, úchylnej mexičánku," s těmi slovy mě vystrčila ze dveří a zavřela mi je před nosem.

"Fajn, jak libo Katie," zaskřehotal jsem a hned na to rychle utíkal pryč, abych se vyhnul dalšímu útoku polštářem.

Po jídle jsem vyšel před dům a chvíli se protahoval. Pak vyběhl. Doběhl jsem až do toho areálu a chvíli jen stál a nasával pachy. Cítil jsem krev a tak se tím směrem vydal. Našel jsem zastrčené místo, kde na betonové podlaze byly kapky krve. Jen dvě, ale ještě docela čerstvé.

Lovcovo tajemství [FF Teen Wolf]Where stories live. Discover now