Sen:
Razem z wybiciem północy zaczęłam śpiewać mój hit pt: Angel With A Shotgun , goście jak tylko usłyszeli piosenkę zaczęli tańczyć i śpiewać razem ze mną i moimi przyjaciółmi ,a Avengers nie mogli się na mnie napatrzeć ,a Clint chyba umarł z wrażenia jakie show zrobiliśmy .!!!
Ja w każdym refrenie tańczyłam razem z chłopakami, a Andre robił wspaniałe mixy. Na sam koniec naszego występu po bokach sceny wybuchły wielkie granatowo-czarne ognie a tuż nad naszymi głowami pojawił się niebieski napis ,,Wszystkiego najlepszego łuczniku"który zrobiłam swoją mocą ognia dla lepszego efektu który mi się udał!!!!!!!!!!
Nagle znikąd pojawia się zielona mgła z której wychodzi mężczyzna z chłopakiem którego bardzo dobrze znałam mgła wszyscy goście zostają ewakuowani . Na sali zostają tylko Avengersi , Nick oraz ja z chłopakami.Po chwili Thor się odzywa .
- Bracie jak uciekłeś z Asgardu i kto to jest ??-wskazał na chłopaka obok , a ja patrzyłam na całe wydarzenie i nie mogłam zrozumieć co on tu robi??
- Nie nazywaj mnie bratem !!!-krzyknął - a on sam się przedstawi. - odpowwiedział
- Nazywam się Roy Harket -odpowiedział po czym spojrzał na mnie - Tęskniłaś ?-zapytał
Obudziłam się cała byłam oblana zimnym potem,spojrzałam na zegarek który pokazywał 7:10 nie jest tak źle chociaż zazwyczaj wstaje o 11:00 ale niema tego złego postanowiłam że pójdę na zakupy żeby kupić struj na występ który jest już jutro .
Poszłam do łazienki wzięłam zimny prysznic żeby się rozbudzić .Potem ubrałam się w to:
Zrobiłam jeszcze kanapki które od razu zjadłam , wzięłam kluczyki od mojego białego Lamborghini . Zamknęłam apartament po czym skierowałam się na parking i i wsiadłam do samochodu . Od razu włączyłam radio w którym leciała moja piosenka , jak tylko usłyszałam pierwsze słowa uśmiechnęłam się i pojechałam do centrum handlowego kupić 2 sukienki . W jednej wystąpię jako black rose ,a w drugiej jako ja Aria Walker.
TIME SKIP
Chodzę już drugą godzinę po sklepach i nic , wchodzę już chyba do setnego sklepu i nagle widzę tą wspaniałą sukienkę :
Była idealna na mój występ więc od razu ją kupiłam . Zostało mi już tylko znalezienie drugiej sukienki , szukałam , szukałam i znalazłam cztery :
Po długich namysłach zdecydowałam się na czerwoną . Jeszcze raz ją przymierzyłam i stwierdziłam że będzie idealna , przebrałam się w swoje ciuchy i poszłam do kasy zapłaciłam i poszłam kupić buty . Do czarnej kupiłam te :
Do czerwonej te :
Stwierdziłam że torebki i biżuterie ma więc wyszłam z galerii , wsiadłam do samochodu i gdy wyjeżdżałam z parkingu nagle coś we mnie uderzyło i nastała ciemność.............
#########################################
Hej nie wiem kiedy wrzucę następny rozdział ale mam nadzieje że niebawem . :)
CZYTASZ
Ukochana Pana Starka
FanfictionŻycie nie się za sobą rożne rzeczy czasami te dobre a czasami te złe........ Witam was serdecznie to FF jest o Tonym Starku i osobie którą pokochał ponad życie , a jak to się potoczy dowiecie się jak przeczytacie moje FF.!!!;)