Coś innego ...

426 17 0
                                    

POV. Tony

Znowu się pokłóciłem z Pepper o to że bardziej zależy mi na zbroi niż na niej . Ludzie ja się pytam czy te kobiety będą kiedyś normalne ?!  Żeby odreagować przywołałem swoją zbroję i poleciałem do Nowego Yorku *. Kiedy tak latałem zrozumiałem że z Pepper jestem z przyzwyczajenia i chyba muszę jej powiedzieć że z nami koniec . Nagle z moich rozmyślań wyrwał mnie dziwny hałas . Odwróciłem się i nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem .

Był to wielki człowiek , naprawdę to był człowiek tylko jakiś dziwny bo całe jego ręce pokrywała energia. Najprawdopodobniej była to energia Tesseractu ( nie wiem jak się to pisze ). Wtedy się go zapytałem :

- Hej , ty co tu robisz ?- zapytałem ,a on się odwrócił i wymierzył we mnie pociskiem z energii.Nie pozostałem mu dłużny . Walczyliśmy tak chwilę ,aż w końcu postanowiłem to zakończyć i rzuciłem nim o ziemię . Niestety w tej same chwili na drodze pojawiło się białe Lamborghini . W ostatniej chwil odepchnołem auto które wylądowało na barierkach . W te samej chwili ten człowiek zaczął wstawać więc ponownie zacząłem z nim walczyć...





pov. Aria

Obudziłam się ze strasznym bólem głowy wyjrzałam przez szybę i zobaczyłam Iron Mana walczącego z jakimś gościem . Nie chcąc się ujawnić moją mocą uruchomiłam auto i jak najszybciej odjechałam  z miejsca walki . Niestety Iron Man mnie zobaczył mam nadzieję że mnie nie rozpozna na jutrzejszej imprezie . Właśnie impreza jest już godzina 18:30.  Muszę już wracać do domu bo o 19:00 umówiłam się na próbę z chłopakami . Najszybciej jak umiałam pojechałam do domu ,a moje myśli krążyły w okół Iron Mana inaczej mówiąc Tony'ego Starka .

####################################################

Przepraszam za moją długą nieobecność , ale w tym roku będę pisać egzaminy i jestem trochę ( bardzo ) zajęta . Mam nadzieję że rozdział się podoba .

Ukochana Pana StarkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz