Pov. Aria
Jak prze-teleportowałam się do domu poczułam ból w prawej ręce , kiedy na nią spojrzałam okazało się że między nadgarstkiem , a łokciem mam wielką ranę w której wbite szkło . Pewnie kiedy rozbiłam szkło i przez nie wyskoczyłam zraniłam się w rękę .
Poszłam do łazienki w poszukiwaniu apteczki którą znalazłam na górnej półce ,a skoro jestem niska to zdjęłam ją mocą .Wyciągam z niej pensete i zaczęłam wyjmować szkło . Niektóre kawałki były tak małe że musiałam je wyjąć mocą . Tuż po wyciągnięciu szkła owinęłam rękę bandażem.
Dzisiaj bardzo dużo zużyłam mocy więc od razu poszłam do sypialni i zasnęłam .
Pov. Tony ( w tym samym czasie )
Gdy tylko nasza nieznajoma zniknęła skierowałem się do pracowni . Gdy już tam byłem kazałem Jarvisowi pokazać nagranie z kamer tam gdzie ona była .
Niestety żadna z kamer nie uchwyciła jej twarzy , nagle mnie olśniło.- Jarvis znajdź dziewczynę która śpiewała dziś na urodzinach Clinta.
- Dobrze , sir.- odpowiedziała sztuczna inteligencja.
Gdy Jarvis szukał dziewczyny ja skierowałem się do mojej ukochanej części pracowni(czt. barek)
wyjąłem z niego moją ukochaną whisky i skierowałem się na sofę w rogu pomieszczenia. Ta dziewczyna nie dawała mi spokoju , cały czas miałem ją w głowie razem z wrażeniem że już gdzieś widziałem. Nagle mnie olśniło na końcu całego przedstawienia pojawił się napis , a ta dziewczyna spojrzała na Clinta.
-Wygląda na to że się znają- powiedziałem sam do siebie ( nie no zaczynam wariować , gadam sam do siebie , a nie jest jeszcze Jarvis , ludzie uwaga jeszcze nie zwariowałem ;))
- Panie Stark znalazłem pannę Walker. -oznajmiła sztuczna inteligencja
- A więc tak się nazywa- pomyślałem - Jarvis , pokaż mi o niej wszystkie informacje - rozkazałem i dalej zapiłem się w swoich myślach .
( Parę minut później)
-Panie Stark mam informacje na temat panny Walker. - oznajmiła sztuczna inteligencja
- Wyświetl mi je.
Imię:nie znane - pseudonim Black Rose
Wiek:26 lat
Pochodzenie : nie znane
Miejsce zamieszkania : nie znane - często podróżuje
Rodzina : nie znana
Praca : piosenkarka/ tancerka
Życie prywatne: nie znane
Zainteresowania : muzyka, taniec ,śpiew
Gdzie przebywała w ostatnich latach : Kanada , Francja ,Włochy , Norwegia , Rosja , Polska , Niemcy , Chiny , Korea Południowa i Japonia
- Jasna cholera , przecież tu nic ważnego nie ma -krzyknąłem
Musze iść do Clinta , może on mi powie coś przydatnego o niej .......
##############################################################
Nowy rozdział już jest p;przepraszam was wszystkich którzy mnie wspierają w pisaniu tej książki jednak nadal nie wiem kiedy pojawi się następny ale dziękuje wam za wszystko , mam nadzieje że wezmę się w garść i napisze kolejny rozdział.
Pozdrawiam was serdecznie i trzymajcie się jakoś w czasie kwarantanny <3
CZYTASZ
Ukochana Pana Starka
FanficŻycie nie się za sobą rożne rzeczy czasami te dobre a czasami te złe........ Witam was serdecznie to FF jest o Tonym Starku i osobie którą pokochał ponad życie , a jak to się potoczy dowiecie się jak przeczytacie moje FF.!!!;)