WARNING!!! 18 SX SCENE
Ray perlahan-lahan menapak ke arah Haikal yang sedang baring di atas katil sambil dia menanggalkan baju kemejanya. Haikal ketika itu cuba untuk menjauhi Ray tapi malangnya Ray terlebih dahulu berjaya mencengkam lengannya. Haikal cuba untuk melawan tapi dengan keadaannya yang lemah ketika itu, Ray berjaya menguasai dirinya. Badannya ditolak rapat ke atas katil manakala kedua belah lengan Haikal dicengkam ke atas.
" Kau ingat kau boleh lari dari aku ke?" Soal Ray sambil matanya liar memerhati seluruh tubuh Haikal. Tangannya cuba meraba bulge Haikal. Nasib baik Haikal sempat menolak tubuh Ray sekuat hatinya.
" Kau jangan ingat kau boleh sentuh aku," Haikal cuba untuk mempertahankan dirinya. Ketika Ray jatuh terjelepuk di atas lantai, Haikal menggunakan kesempatan ini untuk keluar dari bilik puaka itu tapi malangnya Ray sempat menghalang.
" Aku takkan lepaskan kau selagi aku tak ratah tubuh kau, Haikal," Ray sekali lagi mencampakkan tubuh Haikal ke atas katil. Kedua belah tangan Haikal dicengkam ke atas kemudian dia mencium dan menjilat leher jinjang Haikal. Haikal ketika itu menggeliat kegelian. Bulu roma nya berdiri tegak ketika pertama kali lehernya dicumbui orang. Dia tak selesa. Dia nak lari. Tapi dia tak mampu. Jilatan Ray pada lehernya seolah-olah telah mengunci segala pergerakannya.
" Jangan Ray. Lepaskan aku," suara Haikal makin layu
Ray merasakan yang rontaan Haikal makin perlahan. Dia memandang kepala Haikal yang terdongak ke atas ketika dia menjilat leher Haikal.
" Sedap sayang?" Soal Ray. Ketika itu Haikal kembali meronta minta dilepaskan. Dia cuba menjerit sekuat hatinya dengan harapan ada orang mendengar jeritannya namun hampa, dari tadi dia teriak mintak tolong tapi Ray makin ganas mencumbuinya.
Sambil Ray menjilat leher Haikal, dia merapatkan punggungnya agar bulge nya bergesel dengan bulge Haikal. Sengaja dia menjilat dan mencium leher Haikal sambil dia menggeselkan bulge nya dengan bulge Haikal supaya Haikal.
Nampaknya Haikal dah berhenti menjerit mintak dilepaskan. Yang ada sekarang tubuh Haikal tengah menggeletik kesedapan.
" Uuuummmppphhhh," suara rengekan maja Haikal menyapa halwa telinga Ray. Walaupun cuma sepatah sahaja rengekan manja Haikal tapi suara itu mampu membuatkan dia horny dan tak sabar-sabar nak tengok apa yang ada dalam seluar Haikal.
Dia dah agak. Orang macam Haikal ni mula-mula sahaja kata tak suka tapi bila dah disentuh bahagian sensitifnya, merengek macam tak ingat dunia.
Dalam keadaan Haikal separuh sedar itu, Ray cuba melepaskan cengkamannya pada lengan Haikal. Dia tahu lepas apa yang dibuatnya tadi, tak mungkin Haikal akan tolak untuk ke sesi seterusnya.
Ray menanggalkan kemeja yang dipakainya kemudian melorotkan seluarnya ke bawah. Yang tinggal hanya lah brief hitam.
Dia perlahan-lahan naik ke atas katil. Haikal antara sedar tak sedar sahaja masa tu. Dia memberanikan diri menyelak t-shirt hitam Haikal hingga ke paras dada. Putting dada Haikal di gentel lembut manakala sebelah lagi di nyonyot hingga puas. Ray melihat Haikal sudah tak sedar apa-apa. Jadi makin mudahlah kerjanya untuk ratah daging segar di depan matanya.
Ray menanggalkan seluar Haikal. Ketika itu Haikal cuba berbaju sahaja. Tu pun sudah disingkap sampai paras dada. Seluar pun sudah ditanggalkan. Dia lebih suka melihat keadaan Haikal begitu dari membiarkan Haikal berbogel tanpa seurat benang. Baginya lebih seksi dan membuatkan jiwanya meronta-ronta untuk explore apa lagi yang tersembunyi di sebalik baju yang di pakai Haikal.
Batang separa keras Haikal digosok gosok hingga keras ke tahap maksimum. Air mazi Haikal menitik-nitik membasahi kepala dan zakarnya. Banyak pulak tu. Ray menyapu air mazi Haikal dengan jarinya dan dilumurkan pula ke lubang dubur Haikal. Kaki Haikal diangkat sikit sehingga menampakkan lubang belakang Haikal.
Apa yang membuatkan Ray lebih teruja adalah lubang Haikal yang masih merah menyala dan ketat. Jelas menunjukkan yang lubang itu belum disentuh oleh orang lain. Tambahan pula sehelai bulu pun tiada di sekitar lubang Haikal.
Apabila lubang Haikai telah licin dengan air mazinya sendiri, Ray perlahan-lahan memasukkan jari tengahnya ke dalam lubang Haikal. Dia menolak jarinya dengan perlahan dan berhati-hati. Bimbang Haikal sakit sebab itu akan membuatkan Haikal turn off dan enggan meneruskan permainan mereka. Bagi Ray, jika bottom ataupun straight guy yang baru pertama kali cuba seks, top perlu memainkan peranan supaya bottom enjoy first time sex mereka. Lagi-lagi apabila sesi pecah dara. Kalau top yang jenis suka main sondol, bottom mungkin tak akan rasa puas.
Tak sampai seinci jari Ray masuk, otot-otot di sekitar lubang dubur mula memberi respond. Ketika ini lubang dubur Haikal mengemut kuat, menghalang jarinya untuk masuk lebih dalam. Dia memandang muka Haikal yang berkerut walaupun dalam keadaan tidur.
Apabila dia rasakan yang otot di sekitar lubang dubur Haikal mula relaks, dia menolak kembali jarinya ke dalam hingga mencecah ke bahagian g-spot Haikal. Ketika jarinya dalam lubang Haikal, dia dapat rasa lubang Haikal mengemut kuat jarinya. Ahhhh, ni yang buatkan dia tak sabar nak masukkan batangnya dalam lubang Haikal. Dia nak Haikal kemut batangnya kuat-kuat sampai dia pancut hingga jauh ke dalam lubang dubur Haikal. Tapi dia kena sabar. Untuk teruna seperti Haikal, dia perlu jolok sekurang-kurangnya tiga batang jari ke dalam lubang Haikal baru lah lubang Haikal longgar sikit dan memudahkan batangnya masuk. Rasa sakit pun kurang.
Bila dah berjaya masuk jari tengah, Ray proceed masukkan jari telunjuknya pula. Kali ni dia sapu KY supaya mudah masuk. Dia finger fuck lubang Haikal perlahan-lahan sekali skala dia menekan dan menggentel-gentel g-spot Haikal. Kalaulah Haikal dalam keadaaan sedar sekarang mesti dia naik gila sebab Ray tengah rangsang g-spotnya.
============================================
Pendek je tapi ok la dari ash tak update langsung en hahahaha
jangan lupa vote dan komen
daa daa
YOU ARE READING
SONGSANG : KRONOLOGI HAIKAL
Dla nastolatkówSongsang : Kronologi Haikal akan menceritakan kembali kehidupan Haikal dari kecil sehinggalah dia mengenali Ashraff. ________________________ Haikal budak kampung yang terlalu suci akhlaknya namun dia di cemari oleh...