*2 maanden later*
Mijn wekker gaat en moe wrijf ik door mijn ogen. 'Jace schatje wakker worden' zeg ik en hij kijkt me moe aan. Het is maandag en ik moet naar school. De reden dat ik tijdens mijn zwangerschap niet naar school hoefde, is omdat ik een tussenjaar genomen heb toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Nu Mila geboren is, ga ik weer naar school, en ben ik bezig met de kappersopleiding. Ik ga 5 dagen in de week naar school. Mama past 's maandags op Mila, Jace doet de dinsdagen, opa en oma de woensdag en donderdag, en mama de vrijdag ochtend. Op vrijdag ben ik altijd vroeg uit.
Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik stap gauw in de douche en spoel me even af. Daarna doe ik mijn haar en mijn make-up. Als ik me aangekleed heb maak ik Mila wakker. Mila is een heel tevreden meisje en sliep na 2 weken al door, van een uur of 11 's avonds tot meestal rond half 8. Ik loop naar haar kamertje en pak haar uit bed. Ze opent haar oogjes en lacht naar me. Wat een heerlijk kindje is het toch. Ik verschoon haar luiertje en trek schone kleertjes aan. Dan maak ik de rolgordijnen open en doe ik het raam een stukje open. Haar lakentjes hang ik over de bedrand zodat het kan luchten. Dan loop ik met Mila naar benden waar papa Jace meestal al klaar zit met een flesje. Ik overhandig Mila aan Jace en hij geeft haar een flesje, terwijl ik brood voor mezelf en Jace smeer. Ik geef Jace zijn brood en eet zelf de mijne op. Dan rond een uur of acht leg ik Mila in de box en poets ik mijn tanden. Ik zeg mama gedag en ga naar school. Jace vertrekt iets later naar zijn werk.
Als ik uit school kom, moet ik met haar naar het consultatiebureau. Ik pak haar boekje van het consultatiebureau en pak de luier tas in. Dan pak ik de wandelwagen en stop ik Mila in de wandelwagen en loop ik aan naar het consultatiebureau. Gelukkig is het maar 10 minuutjes lopen. Als ik binnenkom meld ik ons aan en kleed ik Mila vast uit. Als ze alles uit heeft op haar luiertje. Dan wikkel ik haar in een omslagdoek zodat ze het niet koud krijgt. Als we aan de beurt loop ik achter de consultatiebureauverpleegkundige. Ze onderzoekt Mila en als alles goed is mogen we weer naar huis.
Sorry voor het korte hoofdstuk! Ik ga nu wat meer tijd sprongetjes maken, dus het is niet meer als voorheen dat 2 hoofdstukken over 1 week gaan.
JE LEEST
Teenmom
General Fiction//VOLTOOID// Als je op je 16e erachter komt dat je per ongeluk zwanger bent geraakt.... Aan wie ga je het vertellen? Houd je het kindje of laat je het weghalen? En wat als er veel complicaties bij komen?