Hoofdstuk 5

195 4 1
                                    

Ik word wakker door het licht in de kamer en de vogels die fluiten. Ik pak mijn telefoon en zie dat het al bijna 10 uur is. Ik draai me om en merk dat Jace al wakker is. 'Goeiemorgen sunshine' zegt hij lief en ik kijk hem aan. 'ik ga lekker broodjes halen' zegt hij en hij staat op. Als ik rechtop ga zitten gebaart hij dat ik terug mag gaan liggen. 'Slaap maar verder' zegt hij als hij een joggingbroek omhoog trekt. daarna plukt hij een hoodie van de grond en loopt hij de kamer uit. Ik lach naar mezelf. Hoelang zal het duren voor hij doorheeft dat hij mijn hoodie aanheeft? Ik draai me om maar ik kan niet meer slapen. Als ik de deur dicht hoor gaan stap ik uit bed en trek ik een joggingbroek aan. Ik trek mijn pyjama topje uit en doe een sport-bh aan. Dan loop ik naar de badkamer en doe ik mijn haar. Ik kam het door en doe het in een messy knot. Ik poets mijn tanden en ga op de bank liggen. Als ik hem aan hoor komen ga ik rechtop zitten. Hij loopt de kamer binnen en zet een tas op tafel. 'ik had jou al niet meer in bed verwacht' zegt hij. 

Ik loop naar de keuken en dek de tafel voor ons twee. Daarna gaan we aan tafel zitten en starten we aan ons ontbijt. Ik eet een hard broodje en een croissantje. Ook drink ik een mok Engelse thee. Als het ontbijt op is kleed ik me om. Ik ga voor een korte broek met een hoodie. wel doe ik een buikband om omdat die korte broek geen positiekleding is. Daarna gaan we een stuk wandelen, omdat het hele park voorzien van natuur is. 

We maken een grote wandeling om het meer en komen uit bij een  kinderboerderij. Daar loopt een stel met een kinderwagen. Als we voorbij lopen kijk ik in de kinderwagen en zie ik een hele kleine baby lopen. Als we weer wat verder het bos in zijn kijkt Jace me aan. 'Zo lopen wij over een tijdje ook' zegt hij en ik begin te lachen. 'moeten we eigenlijk nog boodschappen halen?' vraag ik. 'we hebben nog een half brood en wat left-overs van gister' reageert hij. 'zullen we dat dan eerst doen?' stel ik voor en we lopen naar de parksupermarkt. We pakken een mandje en lopen door de winkel. 'vanavond pannekoeken?' stel ik voor en Jace knikt. We doen onze boodschappen en rekenen ze af.

Als we uit de supermarkt lopen komen we allemaal leuke winkeltjes tegen en ik wil heel graag gaan kijken, maar Jace houdt me tegen. 'Als we nu eens eerst die boodschappen naar het huisje brengen?' zegt hij verstandig. 'Ja' antwoord ik en we lopen terug langs de receptie. Bij de receptie stop ik en kijk ik voor wat foldertjes waar leuke activiteiten staan die op het park te doen zijn. Daarna vervoglen we onze weg terug naar het huisje.

'waterfietsen, zwemmen, bowlen, night entertainment, tennis, beachvolleybal, tafeltennis, game hal' som ik alle op. 'night entertainment heb jij niet nodig' antwoord Jace met een grijns op zijn gezicht. 'ach hou op' pest ik terug en ik begin hem te kietelen. Het heeft weinig impact op hem dus ik stop al gauw. 

Jace kijk me aan. Ik zie een blik in zijn ogen die wat met me doet. Zijn ogen glinsteren en hij kijkt verliefder dan ooit. 'Straks ben je niet meer gewoon mijn vriendin' zegt hij en ik kijk hem vragend aan.  'dan ben je mijn vriendin, de liefde van mijn leven én de moeder van mijn kind' zegt hij speels. Ik ga rechtop zitten en duw hem om. 'En jij bent de vader van mijn kind' zeg ik speelser. Hij gaat weer rechtop zitten en pakt mijn hand vast. Hij trekt me van de bank af. 'Kom lui kind we gaan wat doen' zegt hij.

'Waar gaan we heen dan?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ik heb iets geregeld' zegt Jace. 'Kom op zeg het!' ik trek aan zijn arm en spring in het rond. 'doe nou eens even rustig, dadelijk heeft die kleine al een hersenschudding voor ze geboren is!' Zegt Jace met een lach. 'Nou dat gebeurt echt niet zomaar hoor!' Zeg ik en ik spring gewoon door. 'Ik ga lekker niks zeggen!' maakt Jace het nog spannender. We lopen het pad af en komen bij de receptie aan. Jace duwt me naar binnen. Plots doet hij zijn handen voor mijn ogen en ik blijf stil staan. 'Vertrouw me nu maar ik laat je echt nergens tegen aan lopen hoor!' zegt Jace geruststellend. Ik vouw mijn arm om Jace heen en hij loodst mij door de hal heen. 'even oppassen want je moet hier door poortjes heen' Zegt Jace en hij duwt mij door poortjes heen. Ik voel hem kort achter mij aankomen en dan loopt hij weer langs me. Ik ruik het zwembad. 'Gaan we zwemmen?' vraag ik nieuwsgierig. 'nope' reageert Jace speels. Ik weet dat het zwembad rechts is, maar we gaan links. Dan word het ineens heel licht. Ik open mijn ogen en zie twee mensen staan.

'Ik heb een wellness behandeling voor ons geboekt' Jace staat helemaal te stralen. 'omg dankjewel!' zeg ik en ik geef hem een knuffel. 'Hoi! ik ben Eva, jij mag met mij meekomen' zegt een aardige mevrouw. 'en de heer mag met mij mee' zegt een man rond de 30. Ik volg Eva en Jace volgt de meneer. 'Je mag je hier omkleden, Ik heb een badjas voor je, je mag alles uitdoen op je ondergoed of bikini na.' zegt ze en ze wijst alles aan. Ik kleed me uit en trek de badjas aan. Mijn buik is te dik om hem dicht te doen dus ik laat hem gewoon open hangen. Daarna loop ik de ruimte in. Het is er lekker warm en ik zie twee bedden. Een zit een groot gat in het midden. 'Jij mag op dat bed gaan liggen, ga maar op je buik liggen, daar is het gat voor' zegt Eva aardig. Ik loop naar het bed toe en ga erop liggen. Best chill zo'n bed waar je buik in wegvalt. Eindelijk kan ik weer op mijn buik liggen. Dan komt de meneer binnen en Jace volgt hem. Jace gaat op de  andere bank liggen en de medewerkers beginnen met de behandeling. Een heerlijke massage laat ons helemaal ontspannen. 

Na anderhalf uur zijn we klaar en gaan we terug naar het huisje. Moe plof ik op de bank. 'dankjewel schat' zeg ik als hij langs me zit. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en hij pakt me al gauw stevig vast. Dan ga ik met mijn hoofd op zijn schoot liggen en niet veel later hoor ik de televisie aangaan. Dan val ik in slaap. Ik slaap heerlijk tot Jace opstaat. Slaperig kijk ik hem aan. Hij pakt een kussen en legt het onder mijn hoofd neer. Hij loopt weg en komt terug met een dekentje. Dan komt hij langs me zitten en kroelt met zijn hand door mijn haar. Heel langzaam dommel ik weer weg maar zodra ik hem hoor in de keuken ben ik weer wakker. Langzaam ga ik rechtop zitten en zie ik Jace koken. Ik lach naar mezelf en ga weer terug liggen. Damn wat houd ik van hem.

'Schatje word je wakker we gaan eten' hoor ik en ik maak langzaam mijn ogen open. Het huisje ruikt heerlijk naar pannenkoeken die Jace gebakken heeft. Jace helpt me van de bank af en slaapdronken waggel ik naar de eettafel. Ik ga zitten en begin aan mijn eerste pannenkoek. Jace kan echt goed koken! Als we alles op hebben ga ik uit mezelf de vaatwasser inruimen. Jace kijkt trots toe en als ik klaar ben stelt hij voor om te gaan zwemmen.

Na een half uurtje liggen we in het zwembad. Vandaag hebben we besloten om het 'verliefde' stel te spelen en we brengen de helft van de tijd in het golfslagbad door. Jace zijn benen tussen mijn benen en mijn buik tegen de zijne. Mijn armen om  zijn nek en zijn armen om mijn rug. Na 3 keer golven zijn we het golfslagbad zat en gaan we naar heb bubbelbad. Ook daar zijn we snel klaar en besluiten we om terug te gaan. Glijbanen zijn niet meer aan mij. 'Zullen we samen douchen?' stel ik voor. 'Ja is goed' zegt Jace en we pakken onze spullen. Ik stap onder de douche en al gauw komt Jace erbij staan. 'zelfs zonder kleren ben je mooi' zegt Jace en ik leg mijn armen om zijn middel heen. 'over een paar maanden zijn we met zijn 3e' zegt Jace en hij kijkt er heel trots bij. 'Ja...' antwoord ik en hij geeft me een kus. 

Als we na een half uur onder de douche vandaan komen trek ik mijn chill outfit aan en ga op bed liggen. Jace loopt naar de woonkamer maar hij heeft volgens mij niet door dat ik op bed lig. Uitgeput lig ik op bed en het is onderhand ook al half 11. Niet veel later komt Jace de kamer binnen. 'Hier ben je! Ik was je al kwijt' zegt hij en hij komt langs me liggen. Ik kuip onder de deken en ga tegen Jace aan liggen. Jace pakt me stevig vast en hij geeft me een kus op mijn hoofd. Dan val ik in slaap

TeenmomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu