6

956 81 11
                                    

Per. Torda

Następnego dnia czułem się już dobrze. Przestałem myśleć o czarnookim i zająłem się wszystkim innym a mianowicie hentai i cygaretkami. Czasem nawet rysowałam plany różnych budowli. Około 12:00 do mojego pokoju zapukał Tom. Zdziwiłem się ale wpuściłem go. Usiadłem na krześle obok łóżka a Tom na środku mojego łóżeczka.

-Wszytsko dobrze? Jak się czujesz?-Zapytał.

-Jest dobrze, martwisz się? - odpowiedziałem i jednocześnie zapytałem.

-Tak, wyglądałeś okropnie. Bałem się o ciebie i przepraszam-widać było,że mu smutno.

-Eh.. wybaczam ci-westchnąłem.

-To moja wina prawda? To z mojego powodu źle się czułeś?-Zapytał.

-Edd mówił,że to na tle nerwowym więc trochę tak-odpowiedziałem zgodnie z prawdą.

-Czy... gdybym cię teraz przytulił, poczuł byś się lepiej?-zapytał niepewnie.

-Sam nie wiem... zdążyłem o tym zapomnieć-skłamałem.

Wciąż marzyłem o czarnych oczach Toma. Chciałem aby jego ręce mnie dotykały, aby jego oczy na mnie patrzyły a usta całowały. Ja nie umiałem zapomnieć. Gdy zajmuje się czymś innym to o tym nie myślę ale podświadomie o tym pragnę. Okłamywałem sam siebie. Nie umiałem tak na dłuższą metę.

-Ale chętnie-uśmiechnąłem się.

-To chodź tu-uśmiechnął się.

Usiadłem obok Toma. Czarnooki obrócił się twarzą w moją stronę. Byliśmy od siebie dosłownie pół metra. Tom uklęknął i mnie przytulił. Zrobiłem to samo i oparłem głowę na ramieniu czarnookiego. Położył rękę na moich plecach przez co zrobiło mi się ciepło i miałem lekkie dreszcze. Zamknąłem oczy i wdychałem jego zapach. Czułem się bezpiecznie. Tom puścił mnie i cmoknął mnie w usta. Zarumieniłem się.

-To... taki prezent z okazji przeprosin-wytłumaczył.

-heh-uśmiechnąłem się.

-Ale wciąż z tobą nie będę Tord, przepraszam...

-Rozumiem, nic się nie stało po prostu przytul mnie jeszcze raz

-...-uśmiechnął się i mnie przytulił.

-Muszę pomyśleć, pujdziesz już?

-Jasne, jeśli czegoś potrzebujesz to zawołaj mnie-puścił mnie i wstał.

-Dobrze, cześć Tom

-Cześć Tord-wyszedł.

You're just a little baby. /ZAKOŃCZONE/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz